ما راست قامتان جاودانه تاریخ خواهیم ماند ....

  • ۰
  • ۰

آیت الله ... ضمن هشدار شدید‌اللحن خود بیان داشت اگر مسوولین جرات، عرضه یا توانایی برخورد با فیش‌ها و املاک نجومی و دیگر مفاسد را ندارند مردم را به خیابان فرا خواهم خواند تا یقه این افراد را گرفته و خود پا برهنه‌ها این‌ها را به سزای اعمال‌شان برسانند.

❌ایشان ضمن انتقاد از روحانیتی که تمام هم و غم خود را تایید قمه‌زنی(!) و برگزاری عید ۹ ربیع و احکام شخصی و ... قرار داده است، به نتیجه نرسیدن تلاش‌های انقلاب اسلامی در مبارزه با مفسدین را باعث شکست خوردن کل دین عنوان کرده و از مراجع تقلید خواست یک بار هم که شده به اردوی جهادی و مناطق محروم سری بزنند.


❌وی خاطر نشان کرد مردم حتی سر زدن #مرجعیت به مناطق زلزله‌زده بم و رودبار و یا فعالیتی ولو نیمه‌جدی برای جمع‌آوری کمک به حادثه‌دیدگان در کشورهای دیگر همچون سیل پاکستان و ... را نیز ندیده‌اند.


❌او همچنین روحانیت را به حضور در کوچه و بازار و عدم رفت و آمد با محافظ و ماشین مخصوص به سبک علمای هزار سال گذشته توصیه نمود و این مطلب را باعث نزدیکی دین و مردم عنوان کرد.


❌آیت الله ... که در جمع حامیان جوان جناح‌های مختلف سیاسی کشور با موضوع آینده اسلام و ایران سخنرانی می‌کرد ضمن اشاره به لزوم سفر مرجعیت به کشورهای دیگر اسلامی و حتی استقرار بعضی از این شخصیت‌های علمی و دینی در آمریکای لاتین و آفریقا و شرق آسیا و دیگر مناطق جهان جهت گفتگو با ادیان و ترویج دین و دستگیری از محرومین و مظلومین آن دیار، از سفرهای ولو درمانی این مراجع به انگلستان و اروپا انتقاد کرد و این عمل را موجب سرخورده شدن مردم از عاقبت دین بر شمرد.


❌وی در ادامه همچنین نسبت به هرگونه وابستگی روحانیت به دستگاه‌ها یا باندهای قدرت و ثروت هشدار داد.


❌ایشان با اشاره به اینکه بسیاری از روحانیون برجسته ما افتخار خود را در این می‌دانند که یک بار به سینما نرفته‌اند یا تئاتری ندیده‌اند و از احوال جریان موسیقی و رمان‌های کشور کاملا بی‌اطلاع هستند، از بی‌خبری مفرط موجود در زمینه جریان‌های اقتصادی و سیاسی جهانی و عدم تالیف حتی یک کتاب در طول سال‌های پس از انقلاب شکوهمند اسلامی در زمینه‌هایی مانند اینکه در آمریکا با کدام جریان‌های سیاسی می‌توانیم نزدیک باشیم یا جریان پول در جهان توسط چه کسانی مدیریت می‌شود و یا ایرادهای فنی و حقوقی برجام و نحوه اثرگذاری هولوکاست بر سرنوشت اسراییل و یا تحقیقی پیشرو در نظریات فلسفه علم و تقریبا هر مساله علمی دیگری انتقاد کرد.


❌وی چنین عملکردی را موجب عقیم شدن کامل دین در مدیریت جهانی عنوان کرد و گفت جوان‌های اروپایی که به زعم برخی از این بزرگان در کفر مطلق هستند ای بسا از بسیاری از به ظاهر متدینین به دین نزدیک‌تر باشند.


❌وی در انتها چنین رویکردی را نهایتا باعث حذف کلی دین از عرصه اجتماع و خزیدن آن برای قرن‌ها به پستوها یا تبدیل شدن آن به چیزی به کلی تشریفاتی به سبک مسیحیت دانست و درباره عاقبت این عملکرد هشدار داد.]



💥 #خیال‌پردازی هم به هر حال جزئی از زندگی است ! و انسان ناکام چاره‌ای جز این ندارد ! 😔


💥پی‌نوشت: بین خطوط خود سانسوری زیادی هست !


محمد مهدی میرزایی پور


@dardnameh


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی