ما راست قامتان جاودانه تاریخ خواهیم ماند ....

  • ۰
  • ۰

‏ایعنی بطور میانگین نفری هزار میلیارد تومن ناقابل (معادل حقوق ۶۰هزار سال یک کارگر) از بانکها گرفتن و پس نمیدن. اینها چه کسانی هستند؟ از کجا آمده اند؟ چگونه وام ها را گرفته اند؟ به خدای لاشریک قسم اگر نام آنها بدست ما برسد به همراه آدرس منزلشان و آدرس کاخ و ویلاهایشان در همین کانال منتشر خواهیم کرد تا مردم حق خودشان و حق بیت المال را نقد کنند!

🔹 هفته پیش اینجانب (ادمین پاتک) برای حل مشکل یک مادر شهید که از سادات بود به حاشیه تهران رفته بودم. رفتار زشت و زننده بانک ... را با او مشاهده کردم. گفتم چرا اینطور می کند؟ مادر پیر گفت چون من چادری هستم زیاد تحویلم نمی گیرند. گفتم الان ادبش می کنم. گفت این کار را نکن همین ۳ میلیون وام من را هم کنسل می کند. برای ۳ میلیون وام از بنده ی خدا سند می خواست. از خود بی خود شدم. بانک را روی سرم گذاشتند و مانند حاج کاظم آژانس شیشه ای بانک را بهم ریختم. گفتم برای ۳ میلیون وام چرا این پیرزن مادر شهید و سادات را آزار می دهید؟ سند خانه برای ۳ میلیون؟ خجالت نمی کشیدید؟ رئیس بانک تهدید کرد اما با پا درمیانی چند کارمند بانک و امضای اینجانب پشت سفته های پیرزن و ضمانت یکی از مشتریان بانک موضوع بخیر گذشت.


♈️ امروز روز ناله و نفرین است. بیاییم همه مانند آن مادر شهید سادات دست بر سینه بزنیم و همه دزدان و غارتگران بیت المال را مانند پیرزن ها نفرین کنیم. درخواست ما از قوه قضائیه هم ان شاءالله پس از چند قرن اجابت می شود لیکن وقتی خبر احمد توکلی را در رابطه با معوقه ۱۱۰ هزار میلیاردی ۱۰۸ نفر لاشخور و کفتار و تعدادی مسئول و مدیر که به اینها وام دادند یا توصیه وام کردند می شنویم چاره ای نداریم که مانند پیرزن ها فقط ناله و نفرین کنیم. خدا شاهد و گواه است که هر بار پیرزن با مشت بر سینه اش می کوبید و از یک عمر زندگی با آبرو حرف میزد و تنگنایی که امروز به آن دچار شده است، تمام ارکان و ستون بدنم می شکست و فرو می ریخت. ما چند نفر از اینها داریم؟


پس همه با هم در این عصر جمعه تمام آن ۱۰۸ زالو و تمام مدیران و مسئولانی که به آنها وام دادند و عرضه پس گرفتن ندارند یا نمی خواهند پس بگیرند را مانند پیرزن های داغدیده نفرین می کنیم :


ای که خدا لعنتتون کنه

ای به زمین گرم بنشینید

ای که آه و ناله مادران و همسران و دختران شهدا زمینگیرتون کنه

ای که به بلای ارضی و سمائی مبتلا بشید

ای که به برص و جذام و سرطان و بواسیر مبتلا بشید

ای که رسوای عام و خاص بشید


و ...


آمین 🙏


☫ @patak96

  • ۹۷/۰۵/۳۱
  • سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی

احمد توکلی

اسلام آمریکایی

مفاسد اقتصادی

نظرات (۱)

علوم جدید و تکنولوژی، مختص سبک زندگی ماده گرایی غرب بر محور تفکر اومانیستی است که محرّک آن نظام سلطه و سرمایه می باشد و مسلمانان نباید نظام آموزشی خود را بر اساس این علوم قرار دهند.

تمدن بدلی bornos.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی