ما راست قامتان جاودانه تاریخ خواهیم ماند ....

  • ۰
  • ۰

Mr. Abazar [25.01.15 21:04]

علی ولش کن این حرفها رو


Hamid, [25.01.15 21:04]

احسنتم.مکتب ایرانی، همون اسلام شیعیست.نمیدونستم اکبرپرستان با تشیع هم مشکل دارند.

اللهم عجل لولیک الفرج


Haj Mahdi, [25.01.15 21:04]

پس چرا اسمش ایرانیه!



Mr. Abazar [25.01.15 21:04]

کی بحث های بسیجی ها به نتیجه رسید که این دومیش باشه

دور هم هستیم و خوش میگذرونیم دیگه.

بساط فرح و شادی همایونی ما رو بهم نزن دیگه دکتر علی

Haj Mahdi, [25.01.15 21:05]

میذاشتید مکتب شیعی!


Hamid, [25.01.15 21:05]

شما با ایران مشکل دارید؟


Mr. Abazar [25.01.15 21:05]

درود بر مکتب ایرانی


S.A Ha.g, [25.01.15 21:05]

حالا خوبه حاج مهدی برامون بگه که از واژه مکتب ایرانی توی اون سخنرانی مشایی چی برداشت کرده....میشه بگی حاج مهدی؟


Haj Mahdi, [25.01.15 21:05]

شما با شیعی مشکل داشتید یا با اسلامی که عوضش کردید گذاشتید ایرانی؟!!!!


Hamid, [25.01.15 21:06]

اینهمه ما ایرانیان در کنار ملت افغانستان بودیم.بشکنه این دست که نمک نداشت

خخخخخ

شوخی


Hamid, [25.01.15 21:06]

وای باز از سایت علی خاله بنذه


Hamid, [25.01.15 21:06]

بند


Hamid, [25.01.15 21:06]

اباذر بگو


Ebrahim, [25.01.15 21:06]

البته اگر بدبین نباشیم مهدی هاشمی به خاطر قتلی که انجام داده بود دارای پرونده بوده حالا چه بعد مک فارلین چه قبلش در نتیجه آقای ری شهری درست گفته


Haj Mahdi, [25.01.15 21:07]

بودن کوروش در ایران اتفافی نبوده است، کوروش سرمایه گذاری خداوند در ایران بوده است و خداوند ملت ایران را برگزیده است


Hosein Solomon, [25.01.15 21:07]

اگه مکتب ایرانی همآن مکتب اسلام شیعی است، پس چرا مکتب ایرانی؟

بهتره به لیدر بگید در مصاحبه ای از متعه حمایت کند و تعدد ازدواج را امری اسلامی معرفی کند تا بدانیم قصد انحراف ندارد

اما هاشمی پرست!

مراعات کنید تا چیزی نگم تا چیزی بشه که بعدا بگن چیزی شد


Ebrahim, [25.01.15 21:07]

البته اگر جریان انحرافی هاشمی را تخطئه کنند یقینا هاشمی از اوزان و اوتاد انقلابه و باید از حرفاشون لگاریتم گرفت


Haj Mahdi, [25.01.15 21:08]

متکب ایرانی به پیامبری کوروش!!!!


Haj Mahdi, [25.01.15 21:08]

بودن کوروش در ایران اتفافی نبوده است، کوروش سرمایه گذاری خداوند در ایران بوده است و خداوند ملت ایران را برگزیده است


Hamid, [25.01.15 21:08]

آخه آقا مهدی مشکل ما با اسلام اینه، که دوتا تعبیر الان هست،اسلام داعش و اسلام ایرانی.احتمالا شما طرفدار اسلام غیر ایرانی هستید


Mr. Abazar [25.01.15 21:08]

درود بر مشایی قهرمان


Hamid, [25.01.15 21:08]

[Forwarded fromHaj Mahdi]

متکب ایرانی به پیامبری کوروش!!!!


Haj Mahdi, [25.01.15 21:08]

ما طرفدار اسلام ناب محمدی هستیم


Haj Mahdi, [25.01.15 21:08]

قبل از مشایی حضرت امام این نام رو گذاشته بود


Hamid, [25.01.15 21:08]

حاژ مهدی باز بولتن خوندی اینجا عا


Haj Mahdi, [25.01.15 21:08]

نیاز به مفسری مثل مشایی نبود!!!


Haj Mahdi, [25.01.15 21:09]

مستند به این حرف: ودن کوروش در ایران اتفافی نبوده است، کوروش سرمایه گذاری خداوند در ایران بوده است و خداوند ملت ایران را برگزیده است


Haj Mahdi, [25.01.15 21:09]

شما شرح بده این تعبیر حکیمانه را؟؟؟


Mr. Abazar [25.01.15 21:09]

اسلام ناب

اسلام آمریکایی


Hamid, [25.01.15 21:10]

هیچ چیز در این عالم اتفاقی نیست.مگر خلافش اعتقاد دارید شما؟


Haj Mahdi, [25.01.15 21:10]

"منشور کوروش باید نصب العین جامعه جهانی قرار گیرد" امام المنحرفین!!!


Mr. Abazar [25.01.15 21:10]

همه چی در این عالم اتفاقیه


Hamid, [25.01.15 21:10]

البته اصراری نیست،منم الله بختکی خلق نشدم


Hamid, [25.01.15 21:10]

چه به کوروش


Mr. Abazar [25.01.15 21:11]

حاج مهدییییییییییییییییییییییییییییییییییییی!

اون وسطیه ترمزه


S.A Ha.g, [25.01.15 21:11]

حاج مهدی عزیز!....مکتب ایرانی یعنی چه؟؟؟...میشه بگی؟؟؟


Haj Mahdi, [25.01.15 21:11]

احمد زاده "رئیس جدید سازمان میراث فرهنگی" وقت در مورد برگزار نشدن جشن نوروز چنین اظهار نظر نمود: «می‏خواستیم جشن مهمانی نوروز را برگزار کنیم، بیانیه دادند که اسلام در خطر است. مسأله‌ی اصلی بحرین و ایام فاطمیه است. چرا نمی‌گذارید با حضور مسؤولان چند کشور، جشن نوروزی را برگزار کنیم. بگذارید مردم شاد باشند به شادی بپردازند این قدر به مردم سخت نگیرید.


Mr. Abazar [25.01.15 21:12]

من که این فرمایش ملک زاده رو قبول دارم


Haj Mahdi, [25.01.15 21:12]

من بگم؟ حمیدرضا باید بگه


Haj Mahdi, [25.01.15 21:12]

من مخلصم اباذر جان!


S.A Ha.g, [25.01.15 21:12]

حاج مهدی!...میشه شما بگی؟؟؟


Mr. Abazar [25.01.15 21:13]

حاج مهدی عفت کلام رو رعایت کن لطفااااااااااااااااااااااااااااااااااا 😡


Haj Mahdi, [25.01.15 21:13]

شما که با بزرگان محشوربودید بفرمایید!


Mr. Abazar [25.01.15 21:13]

بگم؟

بگم؟

بگم؟


S.A Ha.g, [25.01.15 21:13]

حاج مهدی!...میشه شما بگی؟؟؟


Mr. Abazar [25.01.15 21:14]

نگفتم فحش

گفتم عفت کلام

بگذریم

کلا رعایت بفرما


Haj Mahdi, [25.01.15 21:14]

چشم


S.A Ha.g, [25.01.15 21:14]

منتظریم....


Haj Mahdi, [25.01.15 21:14]

من هم منتظرم


Haj Mahdi, [25.01.15 21:15]

اونی که گفت مکتب ایرانی خودش باید تعریف کنه ببینیم چی میگه


S.A Ha.g, [25.01.15 21:16]

شما که بهش بد و بیراه میگی و میگی انحرافی...نمیخوای بگی و ما رو هم روشن کنی؟؟


Hamid, [25.01.15 21:16]

تعریف کرد شما هم میدانید.منتها اگه بخوای بگی،با بولتن ها در تناقض میشه


S.A Ha.g, [25.01.15 21:16]

امام المنحرفین!!!


S.A Ha.g, [25.01.15 21:16]

این تعبیری بود که همین بالاتر بکار بردی....


S.A Ha.g, [25.01.15 21:17]

حاج مهدی!...میشه شما بگی؟؟؟


Hamid, [25.01.15 21:17]

اباذر جان،جقله حرف بدی نیست،شما جای قول و لذت رو جا به جا خوندی احتمالا 

خخخخخخ


S.A Ha.g, [25.01.15 21:18]

نمیگی حاج مهدی؟


Haj Mahdi, [25.01.15 21:18]

منتظرم شما بفرمایید


Haj Mahdi, [25.01.15 21:18]

استفاده می کنیم


S.A Ha.g, [25.01.15 21:18]

ای بابا!!!....حقیر از شما درخواستی کردم!....خودم جوابش رو بدم؟؟؟😳😳


S.A Ha.g, [25.01.15 21:19]

از طرف شما خودم جواب بدم؟؟؟


S.A Ha.g, [25.01.15 21:19]

😳😳


Haj Mahdi, [25.01.15 21:19]

شما احق به هذا الامر هستید!


Haj Mahdi, [25.01.15 21:20]

خودتم میدونی که می دونم


Haj Mahdi, [25.01.15 21:20]

اما خوبیش اینه که خودتون بفرمایید


Hamid, [25.01.15 21:20]

حاج مهدی خودتم میدونی


Haj Mahdi, [25.01.15 21:20]

چی رو؟😊


Haj Mahdi, [25.01.15 21:20]

دوستت دارم حمیدجان😍


Hamid, [25.01.15 21:20]

من بگم؟

مکتب ایرانی


S.A Ha.g, [25.01.15 21:20]

عجب!!!!....عجب!!!!!....پس ظاهرا نمی خواید بفرمایید.....خوب پس!!...بقول رفقا: موضوع حله.....بماند بقیه اش....😁😁😁


Haj Mahdi, [25.01.15 21:20]

آره حله!


Haj Mahdi, [25.01.15 21:21]

حمید گفت که مکتب ایرانی همون مکتب شیعی است


Hamid, [25.01.15 21:21]

تو تا تعبیر امروز تو جهانه،اسلام شیعی که به نام ایران در جهان شناخته میشه و اسلام سعودی


Haj Mahdi, [25.01.15 21:21]

گفتم اگه مکتب شیعی است چرا اسمش رو گذاشتن مکتب ایرانی؟


Hamid, [25.01.15 21:21]

دو


S.A Ha.g, [25.01.15 21:21]

پس اجازه میدی نتیجه بگیرم که شما به چیزی فحش میدهی که خودت هم نمیتوانی آن را برای دیگران توضیح دهی!!!!!!...


S.A Ha.g, [25.01.15 21:21]

درسته؟؟؟


Haj Mahdi, [25.01.15 21:21]

حضرت امام قبلاز مشایی گفته بود اسلام ناب و اسلام آمریکایی


Haj Mahdi, [25.01.15 21:22]

اگه اینها منحرف نبودندهمون حرف امام رو تکرار می کردند


Hamid, [25.01.15 21:22]

نگاه بین المللی داشتند،اون مادر مرده تو فرانسه که نمیدونه شیعی چیه،به نام ایران میشناستش.ایضا داعش. یا سعودی و سنی


Haj Mahdi, [25.01.15 21:22]

نتیجه بگیر که شما از چیزیدفاع می کنی که خودت هم نمی دونی چیه@


Hamid, [25.01.15 21:22]

اسلام ناب داعش هم ادعاشو داره


Haj Mahdi, [25.01.15 21:23]

برو شاخصه های اسلام ناب و اسلام آمریکاییرو بخون فرقش رو می فهمی


Haj Mahdi, [25.01.15 21:23]

صحیفه نور ج 20 و 21


S.A Ha.g, [25.01.15 21:23]

دیدی حاج مهدی!!!...زدی به جدول....

امام فرمود اسلام ناب

مشایی گفت مکتب ایرانی

پس مشایی ضد امام و منحرف است!!!!!!..


خخخخخخخخخخ


Haj Mahdi, [25.01.15 21:23]

کاملا


Haj Mahdi, [25.01.15 21:23]

خخخخخخخخخخخخ


Haj Mahdi, [25.01.15 21:24]

اگر می خواهید از ایران و ایرانی گری حمایت کنید، ایران بعد از اسلام، مستندتر و آشکارتر است.»


Haj Mahdi, [25.01.15 21:25]

دوران اسلامگرایی به پایان رسیده است. معنایش این نیست که اسلامگرایی وجود ندارد یا رو به نضج نیست. نه. اسلام هست، اما دوره‌اش به پایان رسیده. الان دوره اسب سواری تمام شده، اما اسب هست، سوارش هم هست. اشتباه برداشت نشه. دین عندالله اسلام، اما روند تحولات به این سمت نیست که بشر مسلمان بشود تا به حقانیت برسد... این دوره تمام نشده. بلکه روبه پایان است


S.A Ha.g, [25.01.15 21:25]

من از چیزی هنوز دفاع نکردم حاج مهدی عزیز!!!....می خواستم ببینم شما داری به چی فحش میدی!!....که معلوم شد خودتم نمی دونی!!!....بی خیال! ...، خوش باش با فحش دادن،..


Haj Mahdi, [25.01.15 21:25]

بنده فحش ندادم. سوال کردم که چرا اسمش رو گذاشتید ایرانی اگه همون مکتب شیعی است؟


S.A Ha.g, [25.01.15 21:25]

کلا فحش دادن به چیزهای موهوم خوش است....دیگه بماند بقیه اش...


Haj Mahdi, [25.01.15 21:26]

بقول ابوبصر چون متنها رو نمی خونی و فقط یاد گرفتی حرف بزنی چون بقول خودتون معلم تشریف دارید. دچار این مشکل میشید


Haj Mahdi, [25.01.15 21:27]

علامه مصباح یزدی با: «امروز یک مقام رسمی کشور، بیاید و مطرح کند که دیگر دوران تعریف از اسلام و شعار اسلامی گذشته است، این همان پلورالیسمی است که در گذشته سایه آن را نیز با تیر می‌زدیم.


S.A Ha.g, [25.01.15 21:28]

اصلا من همه چیزی که شما می فرمایید!!....کر ...کور....الاغ....نادون....شما یه محبتی در حق ما کن و به ما بفهمون که منظور این آقا از مکتب ایرانی چی بوده؟؟؟؟....شما چی فهمیدی ازش؟؟؟؟....اینکه دیگه اینقدر بالا پایین مریدن نداره که....عجبا!!!


Haj Mahdi, [25.01.15 21:28]

من خودن خدای این بازیها هستم رفیق


Haj Mahdi, [25.01.15 21:29]

ادعا کردید مکتب ایرانی همون مکتب تشیع است. گفتم پسچرا اسمش رو عوض کردی؟


Haj Mahdi, [25.01.15 21:29]

بحث از اینجا شروع شد. شما باید پاسخ بدید


S.A Ha.g, [25.01.15 21:29]

جرات داشته باش حاجی!!....نترس ....بگو....


Haj Mahdi, [25.01.15 21:29]

جرات بچه خزانه رو تست نکن دکتر جون!😍😊😁


Haj Mahdi, [25.01.15 21:30]

بگم بگم هم مشی شماست!!😊😁


Haj Mahdi, [25.01.15 21:30]

بی خیال


Haj Mahdi, [25.01.15 21:30]

سوال اینه: ادعا کردید مکتب ایرانی همون مکتب تشیع است. گفتم پسچرا اسمش رو عوض کردی؟


Haj Mahdi, [25.01.15 21:30]

یاعلی تا پاسخ بدی!


saeed K., [25.01.15 21:30]

با این حرف ها کارى ندارم. اما دادن برند انحرافى به جریان سیاسى رقیب و پخش کردنش تو جامعه خیلى نامردیه


S.A Ha.g, [25.01.15 21:30]

آقا شما میگی نیست؟....خوب پس بگو مکتب ایرانی در نظر شما چیست؟؟؟...چرا اینقدر می ترسی حاجی؟؟؟


S.A Ha.g, [25.01.15 21:30]

بخدا هیچکس به حفا نمیگه...قول میدم!


Haj Mahdi, [25.01.15 21:31]

سعیدجان الان بحث سره برندانحراف نیست


Hosein Solomon, [25.01.15 21:31]

ایرانی ها دارای چند قوم و مذهب هستن، احتمالا منظورشون تجمیع فرقه های مذهبی بوده،از یهود و.... تا اسلام شیعی

ولی وقتی منظورت اسلام شیعی هست که نباید گفت ایران!


saeed K., [25.01.15 21:31]

منم که گفتم با این حرفا کار ندارم


Haj Mahdi, [25.01.15 21:31]

برند رو هم ما ندادیم. علامه مصباح یزدی داد


Haj Mahdi, [25.01.15 21:31]

«اگر از کسی حمایت می‌کنیم به خاطر این است که حامی اسلام و تابع رهبر است که خود رهبر نیز نائب امام زمان(عج) است وگرنه اگر از خط اسلام و رهبری انحرافی پیدا کرد برای ما ارزشی ندارد... هرکس از اسلام حمایت کند از او حمایت می‌کنیم ولی اگر منحرف شد بار اول تذکر داده و نصیحت می‌کنیم و در صورتی که ترتیب اثر ندهند با آنها به گونه دیگری رفتار خواهد شد.»


Haj Mahdi, [25.01.15 21:31]

سایت آیت الله مصباح، 20/5/89، کدخبر: 247.


Haj Mahdi, [25.01.15 21:31]

سال 89


Haj Mahdi, [25.01.15 21:32]

امروزه در دورن جامعه ما تشکیلاتی فراماسونری در حال شکل گرفتن است، و همان‌طور که در دوران مشروطه، فراماسونری با شعار قرآن و اسلام پیش آمد، امروز نیز فراماسونری با شعارهای انقلاب و اسلام جلوه می‌کند و تحت پوشش آن حرف خود را بیان می‌کند، یعنی قالب را حفظ و محتوا را عوض می‌کند


Haj Mahdi, [25.01.15 21:32]

سایت آیت الله مصباح، 24/1/90، کدخبر: 353.


S.A Ha.g, [25.01.15 21:32]

سوال رو با سوال جواب نمیدن برادر....بجای این حرفا درکت رو برامون بگو....همه ما منتظریم...


Haj Mahdi, [25.01.15 21:33]

سوال رو اتفاقا شما دارید با جواب پاسخ میدی رفیق


Haj Mahdi, [25.01.15 21:33]

گفتم متنها رو بخون


saeed K., [25.01.15 21:33]

من از اردتمندان اقامصباح ام اما بنظرم تو قضیه مشایى کمى زیاده روى شد


Haj Mahdi, [25.01.15 21:33]

تا بعد...


S.A Ha.g, [25.01.15 21:33]

هاه!!!....


Haj Mahdi, [25.01.15 21:33]

نظری ندارم. اما میگم اولینبارایشون گفت جریان انحرافی


Hosein Solomon, [25.01.15 21:33]

راستی احمدی نژاد در دیدار گفت

فردی ادعا کرد من اولین نفر بودم گفتم منحرف، هیچ کس هم ادعا ندارد که زودتر از او گفته

من هم میگم این فرد در آتش جهنم خواهد سوخت!


Haj Mahdi, [25.01.15 21:34]

علامه مصباح: خطری که من احساس می‌کنم شدیدترین خطری است که تا به حال اسلام را تهدید کرده است و آن هم از سوی نفوذی‌هایی است که در بین خودی‌ها در حال رشد هستند.


saeed K., [25.01.15 21:42]

اقا مصباح در این جمله به فرد خاصى اشاره دارد؟ ز کجاش مى فهمید؟


Haj Mahdi, [25.01.15 21:43]

شان نزولش رو همون زمان همه فهمیدند. در این زمینهک ه مصداق حرف آیت الله مصباح چه کسانی بودند و هستند اختلافی نیست.


saeed K., [25.01.15 21:44]

اتفاقا با یکى از مریدانشون صحبت مى کردم مى گفت این صحبت ها اشتباه برداشت شدن


Haj Mahdi, [25.01.15 21:45]

البته نظردوستتون محترم. اما کافیه یه مروری به روزنامه های اون ایام بندازید.


Hamid, [25.01.15 21:48]

علامه کسییست که بسیار میداند،نه بسیار بر اساس مسوعاتش قضاوت میکند


Hamid, [25.01.15 21:48]

سایت مشرق رو نگاه میندازم.


Haj Mahdi, [25.01.15 21:49]

علامه کیست؟ آنکه از جریان احمدی و مشایی حمایت می کند، وگرنه دیگرعلامه نیست!!!😊😍


Haj Mahdi, [25.01.15 21:49]

کشته مرده این سوتی هاتم حمیدرضا!


Haj Mahdi, [25.01.15 21:50]

دکتربیا این استاد اسدی های تیمت رو جمع کن. هی گل به خودی میزنند!!!!😒😁😊


Hamid, [25.01.15 22:13]

حاژ مهدی کجای کلامم سوتی بود؟مصباح کلی بد و بیراه و تهمت میزنه، بعد میگه اینا مسموعات منه، خب چه طوری به این میگید علامه

زیر گنبد کبود هم عز لنکرانی بهتر نیست،بعد یهویی میشه جلیلی

سایت مشرق رو بخون،تو آرشیو هست

مشرق که برا بچه هاست، قبولش دارید،هرچند امام و آقا میگند کار سیاسی نکنند،ولی دیگر قبیله است دیگر.قبیله گرایی ناسلامتی سرش میشود نه ولایت و نه اخلاق


Hamid, [25.01.15 22:14]

مه اسلام


Hamid, [25.01.15 22:14]

نه اسلام سرش میشود...


سید محمدمهدی, [25.01.15 22:19]

البته فابل توجه آقای سعیدی باشه با تمام ارادت و احترامی که به علامه مصباح دارم و اصرار دارم ایشون رو علامه خطاب کنم آما ایشون تو این قضیه بنظر یک مقداری بخاطر ابعاد شخصیتیش که فداکاری و بذل آبرو در مسایل سیاسیه یک مقدار بی ملاحظه عمل کرد


سید محمدمهدی, [25.01.15 22:21]

تو تاریخ انقلاب ایشون این جمله رو تا اونجا که میدونم برای حداقل یک جریان دیگه بیان کرد و اون جریان مربوط بود به مسعود رجوی خاین


سید محمدمهدی, [25.01.15 22:22]

حالا اینکه چقدر جریان مسعود رجوی از صدر اسلام تا حالا خطرناکترین خطر برای اسلامه و چقد جریان حاج محمود شبیه اون جریانه دیگه قضاوت بعهده عقول سلیم اعضای گروه


سید محمدمهدی, [25.01.15 22:25]

البته قابل توجه برادر افراشته و دیگر رفقا... بنظرم اصلا خوب نیست اینطوری در مورد علما صحبت کنیم و تو زدن کسایی مثل علامه مصباح با شرق و اعتماد و آفتاب یزد هم صدا شیم


سید محمدمهدی, [25.01.15 22:26]

بعلاوه یکی از انتقادات جدی من به طرفدارهای دکتر اینه که هیچکیو قبول ندارن و همه رو از انقلاب می رونن


Haj Mahdi, [25.01.15 22:26]

حمیدرضا عصبانی شد

منظوری نداشت

نشنیده بگیرید


سید محمدمهدی, [25.01.15 22:26]

حرکتهای بدون توپ هم که الی ماشاءالله


saeed K., [25.01.15 22:26]

حتى اگه حرف اقامصباح درست باشه یا اینکه ما درست بدونیم, اخلاقى نیست که ما عده اى رو جریان انحرافى بنامیم.


Haj Mahdi, [25.01.15 22:26]

چرا؟


سید محمدمهدی, [25.01.15 22:27]

رفتن تو درس تفسیر آیت الله جوادی آملی وسط درس شعار دادن مرگ بر ضد ولایت فقیه


سید محمدمهدی, [25.01.15 22:27]

این کجاش درسته اخه انصافتون کجا رفته


saeed K., [25.01.15 22:28]

یه جور تهمته . به نظرم خیلى واضحه. خوبه مثلا همه اصلاح طلبان رو سازرکاران یا کارگزاران رو چپاولگران صدا کنند. به صرف اینکه فکر مى کنند اینجورى اند. تازه اون هم علنى و تو رسانه ها؟


سید محمدمهدی, [25.01.15 22:28]

ضمنا چرا اخلاقی نیست طرف به این نتیجه رسیده اعتقادش رو بیان کرده انحرافی بودن نه فحشه نه تهمت بنظر ایشون تیم دکتر از مسیر اصلی خودش خارج شد


سید محمدمهدی, [25.01.15 22:29]

هرچند خودم مخالف این حرفم ولی بنظرم افکار عمومی تو دو سه سال آخر دکتر اغلب تلقیشون هنین بود


saeed K., [25.01.15 22:30]

انحرافى یه جور چیه پس؟ چون حروف خاصى نداره میگى فحش نیست؟


سید محمدمهدی, [25.01.15 22:30]

نگیم اغلب بخش قابل توجه اصلا هم قابل انکار نیست بالاخره کم محلی به رسانه ها و افکار عمومی نتایجی داره دیگه باید پذیرفت


saeed K., [25.01.15 22:30]

پسر خوب. تلقى رو رسانه ها مى سازن دیگه


سید محمدمهدی, [25.01.15 22:31]

نخیر شما تو یه مسیر داری میری از زاویه ای که من نگاهت می کنم میگم برادر سعید داری مسیر رو کجکی میری این تهمته


saeed K., [25.01.15 22:31]

حرف من مستقل از منحرف بودن یا نبودن دکتره. من مى گم این انحرافى گفتن تو فضاى سیاسى یه جور نامردیه


سید محمدمهدی, [25.01.15 22:31]

یا فحشه؟ من از زاویه خودم هر چی دیدم رو گفتم


سید محمدمهدی, [25.01.15 22:32]

حالا اینکه باید رسانه ایش می کرد یا نباید می کرد بحث یگه ایه... سوال من اینه که نامردی یعنی چی


سید محمدمهدی, [25.01.15 22:33]

از نظر من نامردی یعنی اینکه از ابزاری ایتفاده بشه که طرف نقابل در اختیار نداره


سید محمدمهدی, [25.01.15 22:33]

یا بهش دسترسی نداره حالا احندی نژاد دسترسی به رسانا نداشت؟


سید محمدمهدی, [25.01.15 22:33]

رسانه


saeed K., [25.01.15 22:34]

چند نفر به یه نفر بود؟


سید محمدمهدی, [25.01.15 22:34]

میتونست تو رسانه از خودش همونطور که نزد افکار عمومی مقبوله دفاع کنه


سید محمدمهدی, [25.01.15 22:34]

بالاخره داشت و استفاده نکرد دیگه


saeed K., [25.01.15 22:34]

یعنى نگفت من منحرف نیستم!؟😁


سید محمدمهدی, [25.01.15 22:35]

تازه جواب خودیا رو که مبتونست بده قانعشون کنه اونوقت میشد چند به چند نامردی هم نمیشد


سید محمدمهدی, [25.01.15 22:35]

ابنکه فقط بگه من منحرف نیستم کفایت نمی کنه باید این حرف رو بطور قابل قبولی نزد افکار عمومی و آقایون علما مطرح کنه


saeed K., [25.01.15 22:35]

خودیا چون قانع نشدند حق داشتند انحرافى صداش کنند؟


سید محمدمهدی, [25.01.15 22:36]

چون قانعشون نتونست بکنه اونها حرفشون رو زدن و تکلیفی هم به سکوت حس نکردن با نشدن


سید محمدمهدی, [25.01.15 22:36]

حالا من به سوال دارم از شما


saeed K., [25.01.15 22:37]

بفرما


مجتبی مالکی, [25.01.15 22:37]

دوستان شرمنده وسط بحث . خواستم بگم در اسلام هر کسی می تونه مکتب جدبد تاسیس کنه و تبلیغ ؟

حالا اسن گذاشتن روش بماند


مجتبی مالکی, [25.01.15 22:37]

اسم


saeed K., [25.01.15 22:38]

نمى دونم. من بابا اینا مکتب مى رفتند بچگى.تازه هم تو روستا راه افتاده بود


سید محمدمهدی, [25.01.15 22:39]

بنظر شما کفه تقوی برای فرد احمدی نژاد سنگینتر از جمع علمای اعلام حاضر تو کشوره؟ احمدی نژاد اواخر دیگه دیدار علما نمی رفت علما که میگم منظور آیات عظام جوادی صافی سبحانی مصباح مکارم نوری همدانی و .... است

گفتن چرا نمیری پیش علما میگه من ازشون بی تقوایی دیدم


سید محمدمهدی, [25.01.15 22:40]

خوب این کجا با منطق عقل سلیم یک بچه حزب اللهی میخونه


مجتبی مالکی, [25.01.15 22:40]

بامزه بودش :)


اصلا قصد مقایسه از هیچ بعدی ندارم

ولی داعشم میگه یکدیگر با القاب ناشایست صدا نزنید ! بگید دولت اسلامی


saeed K., [25.01.15 22:41]

چه ربطى داشت. مگه من طرفدار احمدى نژادم که اینو مى پرسى سید


Hamid, [25.01.15 22:41]

من تا حالا اینجا عصبی نشدم حاژ مهدی


سید محمدمهدی, [25.01.15 22:42]

قبول کنیم که خیلی گزک داد دست دشمن و ناخودی ها

نه نمیگم طرفدارشی که نظرتو خواستم بدونم که شاید به بحث قبلیمون کمکی میکنه


saeed K., [25.01.15 22:42]

نکرد.فعلا شب خوش


Hamid, [25.01.15 22:57]

آ سد محمد مهدی 

من عرض کردم، مصباح یه سری بد و بیراه به مشایی میگه، بعد در انتها میگه اینها مسموعات بندس، سوالم اینه مگه خود حضرات به نقل نمیگن مرز حق و باطل چهار انگشته فاصله بین چشم و گوش،و حق آنست که انسان میبیند، پس چطور این علم مصداق علم لاینفع برای ایشان است؟فارغ از صحت مطالب، ناقل این گوهرها چطور میتواند علامه باشد و به علم خود عمل نکند؟

واما بعد 

حاژ مهدی مشرق توسط چه مجموعه ای و با چه هدفی ایجاد شده است؟


saeed K., [25.01.15 23:03]

من یه نکته پیام بازرگانى بگم, علامه در عرف و لغت به کسى نمى گن که فقط علم زیاد داشته باشد. مثلا به بهترین جراح مغز نمى گن علامه بلکه علامه کسى هستش که در زمینه هاى متنوع علم داشته باشه مثل شعرانى,طباطبایى یا حسن زاده. البته من نمى گم که با این تعریف حتما اقامصباح علامه نیست


Hosein Solomon, [25.01.15 23:03]

شما (منظورم طیف فعلی هواداران محمود) مثل خود او دچار وهم شدید؟

 علامه مصباح کی بد و بیراه گفت؟؟

شما که راحت میگید سردار چاپندگی، راحت میگید هاشمی پرست،

دم از اخلاق نزن لا اقل، دم از تقوا نزن،دم از راستگویی نزن، 

داداش احترامه علامه را هم که گفتید علامه نیست شکستید، برید ببینید رهبری چه ها راجع به علامه نگفته

منتها بگید علامه کجا به فردی توهین کرده؟

اول اثبات ادعا کن بعد بریم دنباله پاسخ


saeed K., [25.01.15 23:04]

الان حسین با من بودى ؟


saeed K., [25.01.15 23:07]

حالا خوب شدى.یه کم آرومتر. یه وقت دیدى حمید رو براى اولین بار عصبانى کردیا


Hamid, [25.01.15 23:14]

نه خیر، بازم عصبی نشدم


Hamid, [25.01.15 23:14]

خخخخخ


Hamid, [25.01.15 23:21]

در ضمن من از اینکه به تهمت‌ها،افتراها،اکاذیب و.. بد و بیراه گفتن،معذرت میخوام،چون واقعا خودمم اعتقاد ندارم اینها بد و بیراهن، چون اینها سند افتخارند چون ما را از حضرات جدا میکند.

در ضمن منتهی اسمش، که اصلا نیلوفرانه نیست، من با بقیه چیزهای انحراف حال میکنم.چون بهترین روش بود که از اکبر پرستان و اقتدارگرایان ما را تمیز دهد.

پس زنده باد اباذر


Hamid, [25.01.15 23:22]

گفتم


Hamid, [25.01.15 23:26]

در ضمن بدون توهین به دکتر و مهندس،هر کی تونست منو عصبی کنه، جایزه میگیره


Ali Ababasir, [25.01.15 23:27]

حمید دیروقته

بخواب لطفا


Hamid, [25.01.15 23:29]

ممنونم.من و دکتر تا 3 بیدارریم.گلم شما بخواب


Hamid, [25.01.15 23:38]

قطعا از این خط به قول خودتان ولایت که شما فرمایشات رهبری رو تفسیر به رای میفرمایید آنهم گزینشی فاصله دارم.افتخار میکنم از این استفاده ابزاری از آقا فرسنگ ها منحرفم.

اصولا در خط ولایتی هستیم که رهبرش گفته دیدگاهش به محمود نزدیکترست


Hosein Solomon, [25.01.15 23:42]

اشتباه نکنید،در چند مورد که گفتن، نسبت به آقای هاشمی در همآن سال نزدیکتر بود نه همه چی

اما دلیل ما هم همینه، یعنی حق داریم توهین کنیم؟

گزینشی و تفسیر به رای، یک جمله واضح از رهبری، خیلی جالب بود واقعا،

حیف نمیدونم چرا دلم برای شما میسوزه، واقعا اگر دکتر هاشمی جای شما بود سنگین تر مینوشتم😅


Hamid, [25.01.15 23:44]

لطفا موارد رو بفرمایید که نزدیکتر هستند.حقیر پا به سن گذاشتم و آلزایمرم گویا شدیدتر


Hamid, [25.01.15 23:45]

ثانیا توهین حقیر رو به طایفه اکبر پرستان و حتی خاندان بزرگ پسته داران رو بفرمایید


Hamid, [25.01.15 23:48]

ثالثا دلتان میسوزد چون ما بزرگترین خطر صدر اسلام تا کنون نیستیم، ولی بعد از معصومین،مظلومترین گروه از صدر اسلام تا حالا هستیم،البته با یک فاصله بینهایتی 

البته سوزش دل را مصروف کسانی نمایید که آخرت خویش را برای دنیا عده ای دیگر فدا میکنند، نه محمود و مهندس که دنیا را با رضوان مبادله نموند


Ebrahim, [25.01.15 23:56]

سلام

با توجه که دوستان در حب احمدی نژاد و مشایی و رحیمی و بقایی و این جریان به اصطلاح انحرافی افراط میکنند و مقام و منزلت و گفتار حضرات را از نظرات امام و سیدناالقائد به صواب نزدیکتر می دانند و به صراحت اعلام داشته اند که اسلام و مکتب ایرانی از اسلام ناب بروزتر است و رهبری در قضایای مختلف از جمله مشایی و مصلحی و بیداری اسلامی و... در اشتباه بوده و همچنین از زمان تأسیس گروه تاکنون جدل های فراوانی در خصوص این گروهک صورت گرفته که جز کدورت و اتلاف وقت ثمری نداشته ٬ گروه را ترک میکنم

بدیهی است هرموقع بحثهای قابل استفاده مطرح شد از ادمین عزیز درخواست دارم اطلاع بدهد که از محضر دوستان بهره مند شوم

والسلام علی من اتبع الهدی


S.A Ha.g, [25.01.15 23:57]

😳😳😳😳.....یعنی این الان حکم دادگاه بود؟؟؟؟....ما رو محکوم کرد که دیگه حرف نزنیم؟؟؟؟....ابراهام !!!....تو هم؟؟؟؟


S.A Ha.g, [25.01.15 23:58]

میگم ابراهیم!!...حالا که میخوای بری یه لطفی میکنی؟؟؟


Hamid, [25.01.15 23:58]

منم منظورم خودم بود،تواضع کردم، دکتر و مهندس رو به جای مخاطب دلسوزی گذاشتم


S.A Ha.g, [25.01.15 23:59]

جان ابراهیم!!!....این تن بمیره!!!....یه لطفی بکن....


S.A Ha.g, [25.01.15 23:59]

ابراهیم؟؟؟....ابراهوم؟؟؟؟


Hamid, [25.01.15 23:59]

داش ابراهیم،خدا پشت و پناهت.


S.A Ha.g, [26.01.15 00:00]

ابرااااااااااااااهیییییییییییییممممم!!!!!!!


Ebrahim, [26.01.15 00:00]

بله دکتر؟؟


S.A Ha.g, [26.01.15 00:00]

یه لطفی در حق من میکنی؟؟؟ ...


Haj Mahdi, [26.01.15 00:00]

شیطنت نکنید😡👀😡😡😡👀👀


S.A Ha.g, [26.01.15 00:01]

یه لطفی در حق من میکنی؟؟؟ ...


S.A Ha.g, [26.01.15 00:01]

یه لطفی در حق من میکنی؟؟؟ ...


Ebrahim, [26.01.15 00:01]

بگو دکتر


Hosein Solomon, [26.01.15 00:02]

صدقه برا سید ها جایز نیست


Haj Mahdi, [26.01.15 00:03]

ابراهیم میماند و خار چشم منحرفین خواهد ماند🌹🌷


S.A Ha.g, [26.01.15 00:03]

میگم حالا که اینقدر قاطعانه حکم دادی....و منحرفین رو بر ملا ساختی، میشه محبت کنی و بگی از واژه مکتب ایرانی چی دستگیرت شده؟؟؟؟....ما که زورمون به این حاج مهدی نرسید....و ایشون نفرمود....میشه شما بگی لااقل ما هم بفهمیم این مکتب ایرانی چی چیه؟؟؟


S.A Ha.g, [26.01.15 00:04]

این لطف رو در حق حقیر میکنی؟؟؟


Ebrahim, [26.01.15 00:05]

شب بخیر... الان من درگیر نامه آقا هستم

مکتب ایرانی به همراه مشایی به تاریخ پیوسته


S.A Ha.g, [26.01.15 00:05]

باشد که موجبات هدایت من و این حمید طلا گردد....😊😊


Haj Mahdi, [26.01.15 00:05]

خودتم بکشی نمیگیم تا همینطور در جهل مرکب باقی بمونی😊😎


Haj Mahdi, [26.01.15 00:06]

آقا خیلی نامردید😞😞😞


S.A Ha.g, [26.01.15 00:06]

مرگ من نمیشه!!!!...ابراهیم تا نگی نمیزارم بری!!!...


Ebrahim, [26.01.15 00:06]

من برداشتی ندارم دکتر


Hamid, [26.01.15 00:07]

چرا نامردیم !تهمت جدید است؟سند افتخار؟


S.A Ha.g, [26.01.15 00:07]

بعدش به هم میریم روی روی نامه آقا کار کنیم...


S.A Ha.g, [26.01.15 00:07]

چطور نداری؟؟ مگه میشه از چیزی که برداشت نداری اینقدر با قاطعیت حکم کرد؟


Ebrahim, [26.01.15 00:07]

کلا این جریانی که سنگشون را به سینه میزنی آرامش روانی جامعه را مختل کردند


S.A Ha.g, [26.01.15 00:07]

فکر کنم داری تواضع میکنی ....


S.A Ha.g, [26.01.15 00:08]

چی چی میگن که ارامش روانی رو بهم زدن؟؟...شما چیچی ازش میفهمی ؟؟؟؟


Haj Mahdi, [26.01.15 00:08]

مکتب ایرانی، یعنی مکتبی که جمعی از ایرانیان منحرف شده از اسلام راستین، در قرن چهاردهم ه.ش ابداع کردند☺😊


Haj Mahdi, [26.01.15 00:08]

خوبه دکتر☺


S.A Ha.g, [26.01.15 00:09]

بالخره یه چیزی هست که آرامش روانی رو بهم زدن دیگه!!!....غیر از اینه؟؟؟


Ebrahim, [26.01.15 00:09]

شب بخیر

دکتر من دوستت دارم نمیخام ارادتم ذره ای بهت کم بشه

با خوندن این جملات اخیرت بعد از دیدارتون با احمدی نژاد بر خودم میترسم نسبت به ارادتم به تو


S.A Ha.g, [26.01.15 00:09]

خوب اون چیه؟؟؟....چه منظوری از مکتب ایرانی دارند؟؟؟


Hamid, [26.01.15 00:09]

احسنتم.حالا اسلام راستین کدوم هست؟همونی که خلیفش البغدادیه؟


Hosein Solomon, [26.01.15 00:10]

دکتر مکتب اسلام، برنامه دارد، احکام دارد

مکتب ایران چه برنامه ای دارد؟


Haj Mahdi, [26.01.15 00:10]

آنان بر این اعتقاد بودند که : بودن کوروش در ایران اتفافی نبوده است، کوروش سرمایه گذاری خداوند در ایران بوده است و خداوند ملت ایران را برگزیده است


S.A Ha.g, [26.01.15 00:10]

بابا شما فرض کن من میخوام بفمم کجا دارم اشتباه می کنم!!!....نمیخوای بهم بگی؟؟؟


Hamid, [26.01.15 00:10]

آقا مهدی سوال کردم استاد


Ali Ababasir, [26.01.15 00:10]

حاج ابراهیم دکتر رو بلاک کنی دیگه نمیتونه ادت کنه! 😄


Haj Mahdi, [26.01.15 00:11]

در آن سالها جریان انحرافی با اجاره "منشور کوروش" از دولت بریتانیا، مردم را برای دیدن آن تشویق می‌کند و با تعبیر غلوآمیزی می‌گوید: «منشور کوروش باید نصب العین جامعه جهانی قرار گیرد.» و لیدر این جریان در تجلیل از کوروش و منشورش اظهار می‌دارد: «در صحنه امروز، ملت ایران طوفانی برپا کرده که چشم ستمگران را فرا گرفته است و آن‌ها را از برنامه‌ریزی‌های خود باز داشته است. ملت ایران ملت بزرگی است. اگر به منشور کوروش نگاه کنید می‌توانید به این مسأله پی ببرید. امپراطوری کوروش در اوج قدرت بابل، این کشور را فتح کرده است. انوشیروان یکی از فرمانروایان مقتدر بوده و البته باید گفت اگر در این‌جا از مدیریت شاهی نیز تمجید می‌شود به خاطر نماد ملت ایران است.


Hamid, [26.01.15 00:11]

منم بلاک کن، وگرنه من ادد میکنم 

خخخخ


S.A Ha.g, [26.01.15 00:11]

ابراهیم آدم با معرفتیه!!!....بدون جواب من رو نمیزاره....


Hamid, [26.01.15 00:12]

دکتر سعیدی، اسلام راستین چیه؟


Hamid, [26.01.15 00:12]

اسلام داعش؟


Haj Mahdi, [26.01.15 00:12]

اسلام امام خمینی(ره) اسلام نابمحمدی


Haj Mahdi, [26.01.15 00:12]

حال شما بگو مکتب ایرانی چیه؟


Hamid, [26.01.15 00:12]

من مثلا مخاطب نامه آقام،اونجوری توجیهم کن


S.A Ha.g, [26.01.15 00:12]

ابراهیم!! ...جواب نمیدی؟....


Hamid, [26.01.15 00:12]

من ده بار گفتم


Haj Mahdi, [26.01.15 00:13]

اینرو توضیح بده: آنان بر این اعتقاد بودند که : بودن کوروش در ایران اتفافی نبوده است، کوروش سرمایه گذاری خداوند در ایران بوده است و خداوند ملت ایران را برگزیده است


S.A Ha.g, [26.01.15 00:13]

ای بی معرفت!!!....دلم شکستی ابراهیم!!!...


Hamid, [26.01.15 00:13]

آقا مهدی اگه این ایرانیان که شما اینجوری ازشون بدت میاد،نبودند،نه از تشییع چیزی مانده بود و نه اسلام راستین


Hamid, [26.01.15 00:14]

گفتم داداش یه بار که


Haj Mahdi, [26.01.15 00:14]

کی بدش اومد؟ ازکجا فهمیدی؟


Haj Mahdi, [26.01.15 00:14]

میگم چه مرضی بود که اسلام ناب محمدی(ص) را کنار گذاشتند و از مکتبایرانی صحبت کردند؟


Hamid, [26.01.15 00:14]

[Forwarded fromHamid]

هیچ چیز در این عالم اتفاقی نیست.مگر خلافش اعتقاد دارید شما؟


Hosein Solomon, [26.01.15 00:15]

راستی در جمع دوستان محمود گفت در طول تاریخ فقط ایرانی ها مدیریت جهانی داشتن، به خاطره همین آمریکایی ها از ایرانی ها میترسن😕😕


S.A Ha.g, [26.01.15 00:15]

من نمیدونم بعضیا چرا هی جای عرضه فکر خودشون هی همش حرف دیگران رو تکرار میکنن....و میترسن حرف خودشون و برداشتشون رو از حرف دیگران بگند!!!....جل الخالق...


Haj Mahdi, [26.01.15 00:15]

ابوبصیر و متاجی بگن که الان با پرچم مکتب ایرانی تا کجا میتونستیم توی سوریه و عراق موفق باشیم!؟؟؟؟


Hamid, [26.01.15 00:15]

حاج مهدی جهانی بگو،من مخاطب نامه آقام مثلا.ناب مآب نمیفهمم، یه جمله اسلام داعش و اسلام ایران رو میشناسم.حالا کدوم رو انتخاب کنم


محمد مهدی, [26.01.15 00:15]

باز هم مسائل فرعی ...

دوست ندارن مثل مرد فراری باشم که گرگ دنبالش کرده ولی مشغول چیدن با لذت میوه از درخت است


شب خوش

و التماس دعا از همگی


Haj Mahdi, [26.01.15 00:15]

شما خیلی چیزها رو نمی دونی دکترجون! این هم روش!


Haj Mahdi, [26.01.15 00:17]

نامه آقا رو بخونید! باادبیات متب ایرانی نوشته شده؟!!!!


Haj Mahdi, [26.01.15 00:17]

بویایرانیت داره؟!!!


Ali Ababasir, [26.01.15 00:17]

اسلام ایران چه صیغه ایه دقیقا؟!


Haj Mahdi, [26.01.15 00:17]

یا بوی اسلام محمدی ص ؟


Hamid, [26.01.15 00:17]

دکتر سعیدی باز حرف بیداری اسلامی رو زدی، اگه مکتب ایرانی رو داشتیم،الان نیازی نبود تو سوریه و عراق بجنگیم،چون آلردی مال ما بودند


Haj Mahdi, [26.01.15 00:17]

حمید رضا برو قرصاتو بخور بگیر بخواب😊


Ali Ababasir, [26.01.15 00:17]

فرد خارجی اسلام داعش و اسلام ایران رو میشناسه؟!!!!😳😳😳


Hamid, [26.01.15 00:18]

نه اسلام ناب میشماسه


Ali Ababasir, [26.01.15 00:18]

خداوکیلی من بهتر از حمید میتونم توجیه کنم این داستانو!


Hamid, [26.01.15 00:18]

قصد من آخه توجیه نیست برادرم


Ali Ababasir, [26.01.15 00:19]

اسلام ایدان چیه آخه حمید جان برادر من

طرف هنوز ایرانو نمیشناسه و نمیدونه یه کشوره و با عراق متفاوته

بعد اسلام ایرانو میشناسه؟

ای بابا!

دیگه برای توجیه یه موضوع، بدیهیاتو که نباید انکار کنی که!


Ali Ababasir, [26.01.15 00:19]

بیخیال


Haj Mahdi, [26.01.15 00:19]

حمیدرضا همین نامه اخیر آقا رو بخون. اگه نشانه و ردپایی از مکتب ایرانی با محوریت کوروش یافتی به من خبر بده


Hamid, [26.01.15 00:19]

حاژ مهدی عبارت توهین آمیزی گفتی، عیب نداره به نیت خالص میبخشم، باشد که بلکه نیتت از خود به خواب زدگی بیدارت کند.دوستت دارم.شبخوش


Haj Mahdi, [26.01.15 00:20]

توهین چیه حمید جان؟ منظورم قرض ضد توهم بود😊


Haj Mahdi, [26.01.15 00:20]

ما هم دوستت داریم


Haj Mahdi, [26.01.15 00:22]

ابوبصیر خوب و درست ودرمون بنویس این حمیدرضا صبح بلندشد بخونه شاید هدایت بشه😊☺️


Hamid, [26.01.15 00:23]

توهین بود، مثالی زدی که مرا یاد انبیا انداختی،من کجا و ایشان کجا.چون همواره جریان حق از سوی ماندنی به مجنون،کاهن، بعضا در ویرایش جدید به متوهم.و... تشبیه میشوند


Hamid, [26.01.15 00:23]

معاندین


Haj Mahdi, [26.01.15 00:23]

شرمنده ام. دلخور نشی داداش. ارادتمندم ❤️❤️❤️❤️


Hamid, [26.01.15 00:24]

نه؛ این چه حرفیه. من و ناراحتی؟احمدی نژاد و استراحت؟


Hamid, [26.01.15 00:24]

نفرمایید.


Hamid, [26.01.15 00:25]

من ناچیز تر از آنم که برای مومنین شرمندگی حاصل کنم


Haj Mahdi, [26.01.15 00:25]

بگو حالا، ناز نکن😊


S.A Ha.g, [26.01.15 00:31]

جناب ابابصیر ابن شاکر قبادیانی عزیز!!...ای عزیز بیابان نشین....حالا قهر نکن....بیا و یه اختلاطی با ما بنما...بلکه ذخیره قبر و قیامتمان باشد....اما بعد...


S.A Ha.g, [26.01.15 00:32]

مگر بازجویی و بولتن نویسی و سهمیه بازجویی توهین است؟؟؟؟....بازجو کسی است که به قصد پی بردن به نیت و فکر فرد از او سئوال می کند....حالا این فرد ممکن است که در مقام یک متهم باشد....آن هم از نوع احمدی نژادش!!....این اشکالی داره؟؟؟...توهینه؟؟؟...نیست والا...


ali s., [26.01.15 00:32]

بابا، دم جریان انحرافی گرم

واقعا ارزش بحث نداره مکتب ایرانی من در آوردی


S.A Ha.g, [26.01.15 00:33]

بولتن خواندن هم که نباس چیز بدی باشه!!....تا اونجایی که من می دونم...حالا اگر بده شما به ما یاد بده چیش بده....تا ما هم دیگه نخونیم!!...


S.A Ha.g, [26.01.15 00:34]

سیما....سهمیه بازجویی هم که مال فتنه 88 بود....اون همه آدم رو که توی تظاهرات خیابونی دستگیر می کردن بالاخره باید بازجویی میشدن تا بفرستنشون دادگاه دیگه!!...غیر از اینه....لاجرم برای هر کسی سهمیه بازجویی تعیین میشد....میگی نه؟؟؟...از اکبر چراغی بپرس برات تعریف میکنه!!!...


S.A Ha.g, [26.01.15 00:35]

حالا از همه این حرفها بگذریم!!...سخن دوست خوش تر است!!....آقا بالاخره یکی به ما بگه این مکتب ایرانی رو ازش چی چی فهمیده؟؟؟....حاج علی آقای صانعی!!...شما میتونی به ما بگی از واژه مکتب ایرانی چی فهمیدی؟؟؟؟....


S.A Ha.g, [26.01.15 00:36]

اگر کسی از رفقا نگه و نتونه برداشتش رو از مکتب ایرانی و آنچه که از این واژه فهمیده برای بقیه بیان کنه....اونوقت به نتیجه خوبی نمی رسیم ها!!!.....خیلی برامون بد میشه ها!!!!....


Haj Mahdi, [26.01.15 00:36]

مکتب ایرانی، یعنی مکتبی که جمعی از ایرانیان منحرف شده از اسلام راستین، در قرن چهاردهم ه.ش ابداع کردند☺️😊


S.A Ha.g, [26.01.15 00:37]

اصلا هم قصد دفاع از کسی که این واژه رو گفته ندارم....به شرطی که بدونم معنیش چیه ....


Haj Mahdi, [26.01.15 00:37]

آنان بر این اعتقاد بودند که : بودن کوروش در ایران اتفافی نبوده است، کوروش سرمایه گذاری خداوند در ایران بوده است و خداوند ملت ایران را برگزیده است


Haj Mahdi, [26.01.15 00:37]

ر آن سالها جریان انحرافی با اجاره "منشور کوروش" از دولت بریتانیا، مردم را برای دیدن آن تشویق می‌کند و با تعبیر غلوآمیزی می‌گوید: «منشور کوروش باید نصب العین جامعه جهانی قرار گیرد.» و لیدر این جریان در تجلیل از کوروش و منشورش اظهار می‌دارد: «در صحنه امروز، ملت ایران طوفانی برپا کرده که چشم ستمگران را فرا گرفته است و آن‌ها را از برنامه‌ریزی‌های خود باز داشته است. ملت ایران ملت بزرگی است. اگر به منشور کوروش نگاه کنید می‌توانید به این مسأله پی ببرید. امپراطوری کوروش در اوج قدرت بابل، این کشور را فتح کرده است. انوشیروان یکی از فرمانروایان مقتدر بوده و البته باید گفت اگر در این‌جا از مدیریت شاهی نیز تمجید می‌شود به خاطر نماد ملت ایران است.


Haj Mahdi, [26.01.15 00:37]

این میشه مکتب ایرانی به روایت مبدع آن


Haj Mahdi, [26.01.15 00:37]

☺️😉😊😍


S.A Ha.g, [26.01.15 00:37]

اینهایی که نوشتی حاج مهدی.....باور شماست دیگه؟؟؟....شما از مکتب ایرانی اینها رو فهمیدی؟؟؟...یا نقل قول است؟؟؟


Haj Mahdi, [26.01.15 00:38]

حالا شما از نقش تاریخی کوروش بفرمایید؟


Haj Mahdi, [26.01.15 00:38]

مگه شما به مرگ مولف اعتقاد داری؟


Haj Mahdi, [26.01.15 00:38]

اینهانقل قول خود تئوریسین بزرگ مکتب ایرانیاست


S.A Ha.g, [26.01.15 00:38]

شما حرف خودت و برداشت خودت رو بگو برادر!!!....قرار شده که انشاء الله شما و حمید طلا برید پیش مبدعش و از زبون خودش بشنوید....و بعد بیاید برای ما تعریف کنید!!....


Haj Mahdi, [26.01.15 00:38]

نظر من چه ارزشیداره


Haj Mahdi, [26.01.15 00:39]

نظرت رو بگو یعنی چی؟


Haj Mahdi, [26.01.15 00:39]

خودشون دارن تعریف میکنند خودشون رو


S.A Ha.g, [26.01.15 00:39]

ولی فعلا برای من برداشت و درک شما مهم است!!....قبل از اینکه از زبون خودش برید و بشنوید!!...


Haj Mahdi, [26.01.15 00:39]

شمامواضعت رو در قبال این نقل قولها بگو؟


Haj Mahdi, [26.01.15 00:40]

شما ازکوروش بگو برامون؟


S.A Ha.g, [26.01.15 00:40]

آقا جان!...شما هم پس همین معنایی رو که اون مبدعش گفته به همین صورت می فهمی دیگه؟؟؟...چیز دیگه ای توش نیست؟؟؟...برداشت دیگه ای ...کمتر یا زیادتر ....توش نیست؟؟؟....برم جلوتر؟؟؟


Haj Mahdi, [26.01.15 00:40]

و نقش تاریخی اش در تشیع؟!!!!!!!!


Haj Mahdi, [26.01.15 00:40]

مگه یک آدم منحرف متوهم چیزی به اسم یک مکتب هارمونیک میتونه طرحریزی کنه؟


Haj Mahdi, [26.01.15 00:40]

همین عبارات میشه که میبینی


Haj Mahdi, [26.01.15 00:41]

حالا چه نسبتیاین حرفها با اسلام داره رو چرا از من مبپرسی؟


Haj Mahdi, [26.01.15 00:41]

برو از رفیقات بپرس


S.A Ha.g, [26.01.15 00:41]

حاج مهدی!...یعنی شما غیر از اون چیزی که ایشون توی اون جملاتش گفته رو برداشت نمی کنی؟؟؟


Haj Mahdi, [26.01.15 00:41]

برداشت؟ صراحت داره برداشت دیگه چیه؟


S.A Ha.g, [26.01.15 00:41]

چرا می ترسی؟؟؟....خوب بگو بله یا خیر!!...خلاصصصصصصصصصصصصصص


Haj Mahdi, [26.01.15 00:42]

گفتم بچه خزانه و ترس!😊


S.A Ha.g, [26.01.15 00:42]

آقا من یک آدم خنگ هستم!!...صراحتش رو نمی فهمم....شما همونی را که ایشون در آن جملات گفته به عنوان درک و فهمت از مکتب ایرانی میدونی دیگه؟؟؟....درسته؟؟؟؟


Haj Mahdi, [26.01.15 00:42]

گفتم داداش نمیخوای بفهمیدیگه مشگل خودته


S.A Ha.g, [26.01.15 00:43]

آخه هی میگی بچه خزانه ...بچه خزانه....اونوقت نمی تونی یه بله یا خیر ساده رو بگی!!!....چه بچه خزانه ای؟؟؟؟....بچه خزانه هم بچه خزانه های قدیم....


Haj Mahdi, [26.01.15 00:43]

من هر جورخودم تشخیصبدم بازیمی کنم دکتر. نه تو زمین شما😜😝


Haj Mahdi, [26.01.15 00:43]

روی جمله ها فکرکن. انصافا حکمت از سر و تهش میریزه!


Haj Mahdi, [26.01.15 00:43]

بالاخص نقش کوروش!


Haj Mahdi, [26.01.15 00:44]

بالاخص این تیکه اش که میگه: "بودن کوروش در ایران اتفافی نبوده است، کوروش سرمایه گذاری خداوند در ایران بوده است و خداوند ملت ایران را برگزیده است"


S.A Ha.g, [26.01.15 00:44]

بنابر این نتیجه می گیرم شما نمی تونی جواب یه سئوال خیلی ابتدایی رو در مورد مکتب ایرانی بدی!!!....یعنی جرئت نداری که بدی....یعنی حتی جرئت نداری اون چیزی رو که از این واژه فهمیدی رو به زبون بیاری...برای دیگران بگی!!...اونوقت ادعای ضد انحرافی بودن رو داری!!...انحرافی رو که حتی نمی تونی فهم خودت را ازش بگی....


Haj Mahdi, [26.01.15 00:45]

جواب دادم! نتیجه گیری رو بذاربرای مخاطب


Haj Mahdi, [26.01.15 00:45]

شما از کورورش بگو و نسبتش با اسفندیار☺️😉


S.A Ha.g, [26.01.15 00:45]

در قاموس منطقیون به کسی که نمی دونه داره از چی دفاع می کنه یا به چی داره حمله میکنه...چی چی میگن؟؟؟....


Haj Mahdi, [26.01.15 00:46]

گفتم دارم به چی حمله میکنم


Haj Mahdi, [26.01.15 00:46]

مکتبی که رییسش معتقده :بودن کوروش در ایران اتفافی نبوده است، کوروش سرمایه گذاری خداوند در ایران بوده است و خداوند ملت ایران را برگزیده است"


S.A Ha.g, [26.01.15 00:46]

حاج مهدی جان!...شما میتونی تا خود صبح من رو مسخره کنی....خیالی نیست!!...ولی اینا برای شما نون و آب نمیشه عزیز....اینا برای شما منطق نمیشه برادر....


Haj Mahdi, [26.01.15 00:46]

اتفاقا شما رو دارم مسخره میکنم. الان خوابی حواست نیست!!!


S.A Ha.g, [26.01.15 00:46]

خیلی مردی....بگو از مکتب ایرانی چی برداشت کردی؟؟؟؟....خوب بوووووگوووووو....


Haj Mahdi, [26.01.15 00:47]

سخن پایانی: اینعبارت از خضرت آقا برایاونهایی که خودشون رو به خواب نزدند:


Haj Mahdi, [26.01.15 00:47]

در مورد علاقه به ایران، به جای تأکید بر ایران قبل از اسلام، بر ایران بعد از اسلام تأکید شود زیرا افتخارات ایران بعد از اسلام در هیچ دوره ای از تاریخ ایران وجود نداشته است... رشد پیشرفتهای علمی، هنری، فرهنگی و حتی نظامی در ایران بعد از اسلام بویژه در دوران دیلمی، سلجوقیان و صفویه بهه هیچ وجه قابل مقایسه با ایران قبل از اسلام نیست.»


Haj Mahdi, [26.01.15 00:48]

بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت، 6/6/90.


Haj Mahdi, [26.01.15 00:48]

شب بخیر


S.A Ha.g, [26.01.15 00:48]

لذا اصلا ورود به این بحث را کلا مصداق مراء و جدل می دونم!!....چرا که وقتی نتونیم حتی اولیه ترین اصول بحث کردن رو که بیان فهم و درک خود از مسائل و موضوعات مورد بحث باشه انجام بدیم...دیگه بحث کردن معنی پیدا میکنه؟؟؟؟؟.....صد البته که خیر!!....یعنی اصلا نمیشه ورود به بحث کرد....


S.A Ha.g, [26.01.15 00:49]

اونم بخاطر اینکه دوست عزیز ما حاج مهدی عزیز....قادر نیست حتی معنی مکتب ایرانی رو که موضوع بحثه برامون بگه و برداشت خودش رو مطرح کنه....واقعا جای تاسفه!!!


Haj Mahdi, [26.01.15 00:49]

بخواب دکتر. مثل حمیدرضا قرصاتو بخور و بخواب


Haj Mahdi, [26.01.15 00:49]

یاعلی


S.A Ha.g, [26.01.15 00:49]

وایستا تا منم برات از فرمایشات آقا بزارم...بعد برو بخواب و بهش فکر کن....


S.A Ha.g, [26.01.15 00:52]

ایشان هم‌چنین در دیدار با جامعه مدرسین حوزه علمیه قم (۶/۸/۸۹) تقابل دیدگاه دولت با گفتمان اسلام و انقلاب را نادرست دانستند:


«این دولت جهت‌گیری‌اش جهت‌گیری درستی است؛ اگرچه خطاهای گوناگونی هم در جاهای مختلفی دارد. حالا مثلا فرض کنید همین مسئله ایرانی‌گری و این‌ها که آن‌روز اشاره فرمودید. من واقعا نفهمیدم که این‌ها حقیقتا دنبال این‌اند که حالا یک چیزی را در مقابل اسلام علم کنند. البته بدم می‌آید از این کاری که می‌کنند. دیروز هم همین آقایی که مسئول این چیزهاست، سر ناهار پیش من آمده بود و یک چیزی مطرح می‌کرد. گفتم آقا این‌قدر ایرانی‌گری، ایرانی‌گری نکنید. یک تشری هم آن‌جا به او زدم، از این کار خوشم نمی‌آید؛ ...................اما این‌که این‌ها واقعا می‌خواهند یک مکتب ایرانی در مقابل مکتب اسلام علم کنند، من واقعا این را نمی‌فهمم. با ملاحظه قرائن گوناگون در کارهای این‌ها، این به‌دست نمی‌آید...............


S.A Ha.g, [26.01.15 00:53]

من همش رو گذاشتم تا یه وقت نگید سانسور کرده....ولی توجه به این عبارت دارید که فرمودند:

.اما این‌که این‌ها واقعا می‌خواهند یک مکتب ایرانی در مقابل مکتب اسلام علم کنند، من واقعا این را نمی‌فهمم. با ملاحظه قرائن گوناگون در کارهای این‌ها، این به‌دست نمی‌آید....


باشد تا ذخیره قبر و قیامت تمامی ولایتمداران و فداییان بی چون و چرای ولایت مطلقه فقیه باشد!!!


Haj Mahdi, [26.01.15 00:54]

اتفاقا این عبارت رو گذاشته بودم سرفرصت برات بیارم که خودت زحمت کشیدی


S.A Ha.g, [26.01.15 00:54]

حالا جناب حاج مهدی عزیز!!....برادر!!...شما به فهم خودت از مکتب ایرانی ادامه بده....


Haj Mahdi, [26.01.15 00:54]

بالاخص این بخشش رو که :البته بدم می‌آید از این کاری که می‌کنند. دیروز هم همین آقایی که مسئول این چیزهاست، سر ناهار پیش من آمده بود و یک چیزی مطرح می‌کرد. گفتم آقا این‌قدر ایرانی‌گری، ایرانی‌گری نکنید. یک تشری هم آن‌جا به او زدم، از این کار خوشم نمی‌آید:


S.A Ha.g, [26.01.15 00:54]

آهااان!!...خوبه...درسته....ولی مردی بقیه اش رو هم بخون!!...تقطیع نکن....


Haj Mahdi, [26.01.15 00:55]

اگه هنوزذره ای روحیه حقیقت طلبیدرت باقی مونده و انحراف چشم و دلت رو کور نکرده این رو خوب بخون


Haj Mahdi, [26.01.15 00:55]

من که معتقدم مشایی بی سوادتراز اونه که بفهمه چی میگه!


Haj Mahdi, [26.01.15 00:55]

بههمین خاطر کلا حرفهاش پارادوکس داره


Haj Mahdi, [26.01.15 00:55]

چون منافق است


S.A Ha.g, [26.01.15 00:56]

من اسم این کار حضرتعالی رو میزارم تحریف!!...اینکه "ولا تقربوا الصلوه:" رو می خونی...ولی "و انتم سکاری" رو نمی خونی!!...این متاسفانه کار غلطی است...


Haj Mahdi, [26.01.15 00:56]

و جرات نمی کنه حرفهاشو با صراحت بگه


Haj Mahdi, [26.01.15 00:56]

چرت نگو دکتر


Haj Mahdi, [26.01.15 00:56]

برو بخواب


Haj Mahdi, [26.01.15 00:56]

چون سواد منطق و این حرفها رو نداری


S.A Ha.g, [26.01.15 00:56]

من اسم این کار حضرتعالی رو میزارم تحریف!!...اینکه "ولا تقربوا الصلوه:" رو می خونی...ولی "و انتم سکاری" رو نمی خونی!!...این متاسفانه کار غلطی است...


Haj Mahdi, [26.01.15 00:56]

گفتم که سوادش رو نداری داداش


Haj Mahdi, [26.01.15 00:56]

البته بدم می‌آید از این کاری که می‌کنند. دیروز هم همین آقایی که مسئول این چیزهاست، سر ناهار پیش من آمده بود و یک چیزی مطرح می‌کرد. گفتم آقا این‌قدر ایرانی‌گری، ایرانی‌گری نکنید. یک تشری هم آن‌جا به او زدم، از این کار خوشم نمی‌آید


S.A Ha.g, [26.01.15 00:57]

از لطف و عنایات بی حد و اندازه جنابعالی...و نوازشی را که فرمودید....بی نهایت سپاسگزارم....


Haj Mahdi, [26.01.15 00:57]

روی این فکر کن که چرا آقا خوشش نمی آد


Haj Mahdi, [26.01.15 00:57]

چرا آقا از ایرای گری بدش میآید


Haj Mahdi, [26.01.15 00:57]

؟


S.A Ha.g, [26.01.15 00:57]

ولی یادت باشه...چه برای من و چه برای دیگران....سعی نکن فرمایشات رهبری رو تقطیع کنی....و تحریف معنوی کنی....همش رو بخون و بفهم....نه اون قسمتی رو که دلت میخواد!!!


S.A Ha.g, [26.01.15 00:58]

یعنی واقعا از خوندن بقیه اش عاجزی حاج مهدی؟؟؟...از شما بعیده برادر....


Haj Mahdi, [26.01.15 00:58]

گفتم که چون نمی خواهی بفهمی حرف آقا رو یه چیز یاد گرفتی داری تکرار می کنی


Haj Mahdi, [26.01.15 00:58]

چون میترسی بهش فکر کنی


S.A Ha.g, [26.01.15 00:58]

خیلی بعیده!!....مثل اینکه شما خیلی میترسی که بقیه اش رو بخونی....


Haj Mahdi, [26.01.15 00:58]

شما چرا اولش رو نمی خونی؟


Haj Mahdi, [26.01.15 00:58]

البته بدم می‌آید از این کاری که می‌کنند. دیروز هم همین آقایی که مسئول این چیزهاست، سر ناهار پیش من آمده بود و یک چیزی مطرح می‌کرد. گفتم آقا این‌قدر ایرانی‌گری، ایرانی‌گری نکنید. یک تشری هم آن‌جا به او زدم، از این کار خوشم نمی‌آید


S.A Ha.g, [26.01.15 00:59]

من که جراتش رو داشتم و کلش رو گذاشتم....و همش رو قبول دارم....ولی شما دائم همش به بخشیش نگاه میکنی....و اینه که ما رو بدبخت کرده....نگاه گزینشی....


Haj Mahdi, [26.01.15 00:59]

آقا داره تخفیف می ده و میگه حالا معلوم نیست اینها اصلا چی دارن میگن و برام محرز نشده که حتما ضد اسلام هستن


S.A Ha.g, [26.01.15 00:59]

برو خودت رو اصلاح کن برادر!...تمام اون فرمایشات مال رهبری بود....نه فقط اون تیکه ای رو که هی داری کپی میکنی...


Haj Mahdi, [26.01.15 00:59]

اینالان تعریفه از شماست؟!!!! جل الخالق


Haj Mahdi, [26.01.15 01:00]

شما در اون حد نیستی که به من بگی برو خودت رو اصلاح کن اخوی


S.A Ha.g, [26.01.15 01:00]

عجب!!....آقا داره تخفیف میده!!....جل الخالق!!...لابد از شما قبلش اجازه گرفته؟؟؟....


Haj Mahdi, [26.01.15 01:00]

نخیر! آقا گیره یه بیسواتی مثل جریان انحرافی افتاده که اصلا خودش هم نیدونه چی میگه


S.A Ha.g, [26.01.15 01:00]

حد من و شما رو خدا بهتر میدونه!!...از من بعنوان یه برادر بزرگتر بشنو که باید این طرز تفکر و بینشت رو تصحیح کنی....گزینشی سعی نکن که عمل کنی...همش رو ببین...


S.A Ha.g, [26.01.15 01:01]

به نظر من آقا گیر ....استغفرالله....من دیگه حرفی برای گفتن ندارم!!....


S.A Ha.g, [26.01.15 01:01]

اون عینک گزینشی نگر و گزینشی خونت رو از چشمت بردار....


Haj Mahdi, [26.01.15 01:02]

از اول هم حرفی برای گفتن نداشتی داداش


S.A Ha.g, [26.01.15 01:02]

شاید بقول آقا ابراهیم و یا بعضی دیگر از دوستان این بحث خیلی بحث مهمی نباشه...و ارزش این همه وقت گذاشتن رو نداشته باشه....ولی به نظر من مهم اصلاح اون روش غلط درک و فهمی است که متاسفانه شما و امثال شما به آن گرفتارید!!...گزینشی دیدن...گزینشی خواندن....و گزینشی قضاوت کردن....


Haj Mahdi, [26.01.15 01:03]

حر وقت تونستی اینیه جمله رو ترجمه کنی بیا :


Haj Mahdi, [26.01.15 01:03]

بودن کوروش در ایران اتفافی نبوده است، کوروش سرمایه گذاری خداوند در ایران بوده است و خداوند ملت ایران را برگزیده است


S.A Ha.g, [26.01.15 01:03]

این مایه تاسف و صد البته خجالت امثال من است که مثلا هم سلک شما بوده و هستیم...و باید تاوان این نوع تفکر و شیوه غلط فکری شما را بدهیم...


Haj Mahdi, [26.01.15 01:03]

دکتر برو همون مهندسیتو درسبده. توی چیزیکه تخصص و سواد نداری معلم بازی در نیار


Haj Mahdi, [26.01.15 01:03]

یا علی


S.A Ha.g, [26.01.15 01:04]

خیلی از جملات آخر شما مشعوف شدم!!...عزت عالی مستدام!!...


S.A Ha.g, [26.01.15 01:05]

امشب رو هم همیشه بخاطر داشته باش اخوی!!...بالاخره رسیدیم به مغز قضیه!!....در تقویمت ثبتش کن!!...چون من کردم!!


Haj Mahdi, [26.01.15 01:05]

حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند: «البته بعضی از عوامل خودِ ما هم در وزارت کشور، اشتباهی کردند که در واقع همان کار رادیوهای بیگانه را تأیید کرد! منتها دلسوزانِ وزارت کشور و وزیر محترم - که بحمداللَّه خود روحانی و از سادات محترم است - فوراً جلوِ آن را گرفت. شما ببینید در ایّام تحویل، مردم چه مکانهایی اجتماع می‌کنند! دیشب در اطراف آستان قدس رضوی، با این‌که نیمه‌ی شب بود، جای سوزن انداختن نبود! تا بستِ شیخ بهایی و تمام این اطراف، مردم برای توجّه، روی زمین نشسته بودند! یعنی عید نوروز، همراه با معنویت. یا دیشب - نیمه‌ی شب - هزاران انسان علاقه‌مند، از خواب و خانه و زندگی و محیط خانواده بیرون آمدند و به مرقد امام بزرگوار رفتند. یعنی جنبه‌ی معنوی. خوب؛ حالا یک نفر هم پیدا می‌شود که از سرِ اشتباه و ندانمکاری، به جای مرقد امام رضا و مرقد امام بزرگوار و مرقد حضرت معصومه و مراسم معنوی، تخت جمشید را زنده می‌کند! البته تخت جمشید، یک اثر معماری است؛ انسان، اثر معماری را تحسین می‌کند و چون متعلّق به ما و مال ایرانیهاست، به آن افتخار هم می‌کند؛ اما این غیر از آن است که ما دلها و ذهنها و جانهای مردم را متوجّه به نقطه‌ای کنیم که در آن خبری از معنویت نیست، بلکه نشانه‌ی طاغوتیگری است! در همان ساختمانها که امروز بعد از گذشت یکی دو هزار سال، ویران است، زمانی به مناسبت همین روز نوروز، خدا می‌داند که چقدر بی‌گناه، در مقابل تخت طاغوتهای زمان به قتل می‌رسیدند و چقدر دلها ناکام می‌شدند! این افتخاری ندارد.

عید نوروز خوب است، مراسم جشن و سرور و شاد بودنِ دلها خوب و مطلوب است؛ اما در جهت درست. این کاری است که اسلام کرده است؛ ما هم به فضل الهی به تبعیّتِ اسلام، همین سیاستها را دنبال می‌کنیم. مردم هم همین را می‌خواهند و دلهای مردم هم دنبال همین چیزهاست. مردم به آن چیزهایی که جنبه‌ی مادّی دارد، مستقلاًّ توجّهی ندارند و اگر آن جنبه‌ی مادّی، با یک جنبه‌ی انحرافی همراه شد، مردم از آن رویگردانی هم دارند.»


Haj Mahdi, [26.01.15 01:08]

جالب آنجاست که حضرت آقا بحث مکتب ایرانی و ایرانی گریرا در ذیل بحث خطاهای دولت می آورد و می فرماید : «اگرچه خطاهای گوناگونی هم در جاهای مختلفی دارد ... الا مثلا فرض کنید همین مسئله ایرانی‌گری و این‌ها که آن‌روز اشاره فرمودید...»


S.A Ha.g, [26.01.15 01:13]

من بر خلاف میلم به نتیجه ای که میخواستم رسیدم:

1) حاج مهدی عزیز و گرامی شخصا هیچ برداشت و فهمی از واژه مکتب ایرانی ندارند ...و این یعنی نمیدانند که اصلا دارند به چه چیزی فحش می دهند!!!

2) حاج مهدی عزیز و گرامی خیلی علاقمند به گزینشی خواندن، دیدن و قضاوت کردن هستند و اگر کسی در مقابل ایشان بگوید همه سخن و عبارت را ببین و نه فقط بخشی را ....او حتما بی سواد، بی منطق و ...است...


باشد که ذخیره قبر و قیامتمان گردد!!...از همه دوستان عزیز که وقتشان را تصدیع کردم عذرخواهی می کنم!!....یا علی


Haj Mahdi, [26.01.15 01:15]

دکتر جون وقتیکه شما داشتی پای منبر اسفندیار حال می کردی وقتی داشت از کوروش سخن می گفت. بنده در نقد تفکر پارادوکسیکال این آقا و انحرافاتش کتاب نوشتم. پس مطمئن باش میدونم که این آقا اصلا حرفی برای گفتم نداره و تفکرات التقاطی اش را به اسم احمدی نژاد بهخورد ملت میده


Haj Mahdi, [26.01.15 01:16]

البته شما حالا حالا هامتوجه نمیشی! چه به نفعت نیست که ازخواب بیدار شی


S.A Ha.g, [26.01.15 01:16]

دیگری اعتماد به نفس ملی و اعتزاز ملی است، یعنی احساس عزت کردن از این که من اهل ایرانم. به قول سهراب سپهری، «اهل کاشانم، روزگارم بد نیست». این، افتخار است. یا در جای دیگر می‏گوید: «من مسلمانم». اعتزاز به ایرانی بودن ما، به این نیاز داریم. البته این با ملی‏گرایی ناقص – همان ناسیونالیسم منفی مطرودی که ما همیشه آن را رد می‏کردیم – نباید اشتباه شود. این، ناسیونالیسم مثبت است. این، ملی‏گرایی، به معنای خوب قضیه است. ما به این احتیاج داریم.»


S.A Ha.g, [26.01.15 01:16]

ما ناسیونالیسم را به معنای مثبتش قبول داریم. هر کس باید به میهن خودش علاقه داشته باشد. مگر می‌شود کسی از میهن خودش دور باشد؟ ناسیونالیسم به این معنا چیز خوبی است؛ اما به این معنا که چون من اهل این‌جا هستم، پس بایستی علیه همه ی ملت‌های دیگر توطئه کنم و بدخواه آنان باشم و علیه آنان کید و مکر داشته باشم، این بد است


Haj Mahdi, [26.01.15 01:16]

سفسطه نکن دکتر.


یک  منتظر…, [26.01.15 01:16]

سلام حاج مهدی عزیز و سیدجان

واقعا فکر نمیکنید دارید,کل کل میکنید؟

هر دو تاتون به این نتیجه نرسیدید با این رویه و ادبیات ایشون آقا مشکل داشتند؟!


Haj Mahdi, [26.01.15 01:17]

چرا پس حضرت آقا یک بار تعبیر مکتب ایرانی رو به کار نبرد


Haj Mahdi, [26.01.15 01:17]

؟


Haj Mahdi, [26.01.15 01:17]

چرابرای کوروشجشن نگرفت؟


S.A Ha.g, [26.01.15 01:17]

در باب فرهنگ، سیاست کلّی کشور باید عبارت باشد از حفظ و پرداخت و وابستگی شدید و کامل به فرهنگ ملی. البته جزو مهمترین ارکان فرهنگ ملی، اسلام است. ما مردم ایران مفتخریم که از ۱۳۵۰ سال قبل، فرهنگ، زبان، آداب، عادات، لباس و همه چیزمان با اسلام آمیخته شده است. شاید هیچ ملت دیگری این‌گونه با اسلام آمیخته نشد که ما شدیم. اسلام و آداب و فرهنگ اسلامی، جزو فرهنگ ملی ماست. «ملی» در این‌جا، مقابل «اسلامی» نیست؛ عین همان اسلامی است


Haj Mahdi, [26.01.15 01:18]

دنبال اسم کوروش بگرد توی کلام آقا😊☺️😝😛


S.A Ha.g, [26.01.15 01:18]

"اسلام و آداب و فرهنگ اسلامی، جزو فرهنگ ملی ماست. «ملی» در این‌جا، مقابل «اسلامی» نیست؛ عین همان اسلامی است"


Haj Mahdi, [26.01.15 01:18]

M Saeidi, [۲۶.۰۱.۱۵ ۰۱:۱۷]

دنبال اسم کوروش بگرد توی کلام آقا😊☺️😝😛


Haj Mahdi, [26.01.15 01:18]

M Saeidi, [۲۶.۰۱.۱۵ ۰۰:۵۸]

البته بدم می‌آید از این کاری که می‌کنند. دیروز هم همین آقایی که مسئول این چیزهاست، سر ناهار پیش من آمده بود و یک چیزی مطرح می‌کرد. گفتم آقا این‌قدر ایرانی‌گری، ایرانی‌گری نکنید. یک تشری هم آن‌جا به او زدم، از این کار خوشم نمی‌آید


M Saeidi, [۲۶.۰۱.۱۵ ۰۱:۱۷]

دنبال اسم کوروش بگرد توی کلام آقا😊☺️😝😛


M Saeidi, [۲۶.۰۱.۱۵ ۰۱:۱۸]

M Saeidi, [۲۶.۰۱.۱۵ ۰۱:۱۷]

دنبال اسم کوروش بگرد توی کلام آقا😊☺️😝😛


S.A Ha.g, [26.01.15 01:19]

اوّلین احساسى که یک ملت در مقابله با روح و خوى استکبارى دارد، احساس دینى نیست؛ احساس غیرت ملى است؛ احساس هویت و احساس وجود است؛ چون استکبار وقتى وارد کشورى شد و بر آن کشور مسلّط گردید، هویت ملى آن ملت را انکار مى‌کند. منابع آن کشور را غارت مى‌کند، در امور سیاسى آن کشور دخالت مى‌کند؛ اما همه اینها فرع انکار هویت آن ملت است


Haj Mahdi, [26.01.15 01:19]

بودن کوروش در ایران اتفافی نبوده است، کوروش سرمایه گذاری خداوند در ایران بوده است و خداوند ملت ایران را برگزیده است


S.A Ha.g, [26.01.15 01:19]

"اوّلین احساسى که یک ملت در مقابله با روح و خوى استکبارى دارد، احساس دینى نیست؛ احساس غیرت ملى است؛".....


Haj Mahdi, [26.01.15 01:20]

یعنی کوروش☺️😊😀


S.A Ha.g, [26.01.15 01:20]

بعد از پیروزى انقلاب اسلامى… به مقوله‌ى هویت ملى – که خودِ هویت ملى یک کشور، فرهنگ است و خود این جزو مصادیق و سطور برجسته‌ى فرهنگ یک ملت است – اهتمام ورزیده شد، برکاتى بر این کار مترتب شد که این برکات به‌هیچوجه ممکن نبود در این کشور به‌وجود بیاید. این نوآوریها، این پیشرفتهاى علمى، این جسارتِ وارد شدن در عرصه‌هاى نوِ علمى و تحقیقى – که امروز در کشور ما خوشبختانه مشاهده مى‌شود – به خاطر همین اعتماد به نفسى است که از احیاء هویت ملى پیدا شده است؛ این را انقلاب به‌وجود آورد


Haj Mahdi, [26.01.15 01:20]

بودن کوروش در ایران اتفافی نبوده است، کوروش سرمایه گذاری خداوند در ایران بوده است و خداوند ملت ایران را برگزیده است


S.A Ha.g, [26.01.15 01:20]

"این نوآوریها، این پیشرفتهاى علمى، این جسارتِ وارد شدن در عرصه‌هاى نوِ علمى و تحقیقى – که امروز در کشور ما خوشبختانه مشاهده مى‌شود – به خاطر همین اعتماد به نفسى است که از احیاء هویت ملى پیدا شده است؛ این را انقلاب به‌وجود آورد"


Haj Mahdi, [26.01.15 01:21]

هویت ملی چه ربطی به کوروش داره؟😝😛


S.A Ha.g, [26.01.15 01:22]

ما ......به گذشته ى خودمان نگاه مى کنیم و احساس عزت و سرافرازى مى کنیم. ما ......کسانى بودیم که اسلام را با آغوش باز پذیرفتیم؛ ما .....کسانى بودیم که اهل بیت را زودتر از خیلى هاى دیگر شناختیم؛ ما ......کسانى بودیم که در راه گسترش اسلام این همه تلاش کردیم؛ ما .......کسانى بودیم که مظلومان اهل بیت را که در خانه هاى خود – یعنى مدینه و مکه و کوفه – امان نداشتند، در آغوش خود پذیرفتیم… توقع ما ......براى آینده، ناشى از اعتزاز ملى خودمان است؛ این را انکار نمى کنیم؛ اما فقط این نیست – همان طور که گفتم – نگاه انسانى و اسلامى است


Haj Mahdi, [26.01.15 01:24]

گفتم که از کوروش بگو. این سخنان حضرت آقا رو ما قبلا همه رو خوندیم😝


S.A Ha.g, [26.01.15 01:25]

… نمی‌توان از این نکته غافل ماند. می‌دانیم که در دنیای اسلام، .......ایرانی‌ها .......به عنوان یک قوم، بیشتر از تمام اقوام دیگر مسلمان برای اسلام کار کردند و در گسترش فرهنگ اسلامی تلاش کردند. .......اینکه چیز واضحی است........ شکی نیست که در حدیث، تفسیر و حتی در لغت عربی، بهترین آثار را........... ایرانیها .........و ........فارسی زبانان ...........نوشته اند. در فلسفه و عرفان که غوغاست و غیر ایرانی، انگشت شمار و معدود است، اکثرا همه .........ایرانی اند.......... این خصوصیاتی که ما در قوم ..............ایرانی ...........و ملت خودمان مشاهده می کنیم شاید یک مقداری از زبان این ملت ناشی شده باشد، از ظرفیت زبانی که در اختیار داشته نشأت گرفته باشد


Haj Mahdi, [26.01.15 01:25]

ایران پس ازاسلام، نه ایران دوران کوروش😉😜😝😛


Haj Mahdi, [26.01.15 01:26]

خودت رو خسته نکن دکتر. با کلیدواژه کوروش چیزیتوی کلام آقا پیدانمی کنی😜😝😛


S.A Ha.g, [26.01.15 01:27]

«امروز، اسلام در دنیا عزت پیدا کرده است. بحمدا… پایگاه اسلام عزیز و انقلابی هم، .............ایران اسلامی ...............است و ملت .........ایران ...............محور همه ی این افتخارات هستند. حقیقتا ملت .............ایران..........، ملت بزرگ و عالی‌قدر و پرشور و بااستعدادی است. خدا این ملت را می‌شناخت و خصوصیات این ملت را می‌دانست که عظیم‌ترین بارها و مسؤولیت‌ها را-که .......مسؤولیت احیای دوباره‌ی اسلام و زنده کردن قرآن و ارزش‌های اسلامی .........است-بر دوش ..........این ملت .........گذاشت


Haj Mahdi, [26.01.15 01:27]

کی رش شاید، اما کوروش عمرا" 😜😝😛😫😩


Haj Mahdi, [26.01.15 01:27]

خودت رو خسته نکن دکتر. با کلیدواژه کوروش چیزیتوی کلام آقا پیدانمی کنی😜😝😛


Haj Mahdi, [26.01.15 01:27]

شب بخیر یاعلی


S.A Ha.g, [26.01.15 01:30]

مکتب ایران عنوان یکی از سؤالات مجلس از رئیس جمهور در اسفندماه ۹۰ نیز بود. نمایندگان سؤال‌کننده، طرح مکتب ایران را عامل «تضعیف جایگاه انقلاب اسلامی و احیاء تعصبات قومی در میان مسلمانان» و «نوعی باستان‌گرایی و بازگشت به ایران قبل از اسلام» دانستند......


S.A Ha.g, [26.01.15 01:31]

احمدی‌نژاد در پاسخ، از جنجال‌ها انتقاد کرد و گفت که دوست داشتن ایران دعوای قومی نیست. وی گفت: «ایران یعنی اسلام شیعه علوی.» و از منتقدان مکتب ایران پرسید: «اگر برخی بگویند مکتب خراسان و اصفهان و یونان عیبی ندارد؟!»


Haj Mahdi, [26.01.15 01:31]

مشایی: ودن کوروش در ایران اتفافی نبوده است، کوروش سرمایه گذاری خداوند در ایران بوده است و خداوند ملت ایران را برگزیده است


S.A Ha.g, [26.01.15 01:31]

چکیده‌ی سخنان احمدی‌نژاد، تمجید از ملت ایران، نه با انگیزه‌های جغرافیایی و نژادی بلکه به دلیل ارزش‌های جا افتاده در ملت ایران بود. با توجه به توضیحات وی، منظور از مکتب ایران،‌ مجموعه اندیشه‌ها، ارزش‌ها و فرهنگ ایرانی بود که خود زمینه‌ای برای پذیرش مشتاقانه‌ی اسلام و فهم عمیق و صحیح از آن و پرچمداری آن در طول تاریخ است. کما این که کوروش نیز نمادی از عدالت و مدیریت ایرانی پیش از اسلام ا‌ست. از نگاه رئیس جمهور، مکتب ایران، درک حقیقی و ناب و برخاسته از روح متعالی ایرانی از اسلام است که نمونه آن اندیشه‌ی ولایت و امام خمینی است.


S.A Ha.g, [26.01.15 01:32]

"کوروش نیز نمادی از عدالت و مدیریت ایرانی پیش از اسلام ا‌ست"


Haj Mahdi, [26.01.15 01:32]

آره والا! نسبت کروروش با اسلام شیعه علوی رو بگو


Haj Mahdi, [26.01.15 01:33]

بیخیال تو رو خدا برو بگیر بخواب


Haj Mahdi, [26.01.15 01:33]

یاعلی


یک  منتظر…, [26.01.15 01:33]

میشه بس کنید اساتید؟!!!😡😡😡😡


Haj Mahdi, [26.01.15 01:33]

چشم دکترخالقی عزیز😔😔😔😔


یک  منتظر…, [26.01.15 01:33]

چرا اینقدر کل کل میکنید؟!


یک  منتظر…, [26.01.15 01:33]

دوستت داریم حاج مهدی


یک  منتظر…, [26.01.15 01:34]

سید ما کجاست؟


S.A Ha.g, [26.01.15 01:34]

بطور خلاصه رهبری در مورد ملیت و ایرانی بودن چه بوده است؟؟؟


• ملیت و ملی‌گرایی به معنای دوست داشتن وطن و افتخار کردن به آن (ناسیونالیسم مثبت) مقدس و لازم است

• اولین احساس ضداستکباری اعتقادات اسلامی نیست بلکه هویت ملی است و استکبار دشمن هویت ملی ما است

• ایران بیش از هر ملت دیگری در فهم و گسترش اسلام نقش داشته است و هویت ملی‌اش آمیخته با اسلام است

• پایگاه اسلام انقلابی امروز ایران است و این به دلیل قابلیت‌های ملت ایران است

• زبان فارسی زبان انقلاب و اسلام راستین ا‌ست و ظرفیت‌هایی بیش از زبان عربی دارد و باید در جهان گسترش پیدا کند


پس از انقلاب اسلامی به هویت ملی ایرانی‌ اهتمام ورزیده شد


S.A Ha.g, [26.01.15 01:35]

بطور خلاصه منتقدین در مورد ملیت و ایرانی بودن چه گفته اند؟؟؟

• هویت ایرانی و ملیت نه ارزشی دارد و نه کارساز است

• این سخنان شرک‌آلود و به معنای جایگزین کردن ایران به جای اسلام و دعوای ناسیونالیسم و اسلام است

• این سخنان نوعی تعصب و برتری‌جویی نژادی است

• این سخنان همان سخنان رژیم پهلوی، سلطنت‌طلب‌ها و ملی‌گراهاست.

• این سخنان هم‌سو با استکبار و آمریکا است

• این سخنان به ضرر وحدت اسلامی و جرم علیه امنیت ملی‌ست

• طرح مکتب ایران برنامه‌ریزی‌شده و برای برپایی فتنه‌ی عظیمی در آینده است


S.A Ha.g, [26.01.15 01:35]

من دیگه حرفی برای گفتن ندارم!!!!


یک  منتظر…, [26.01.15 01:36]

👏👏👏👏👏👏👏👏


یک  منتظر…, [26.01.15 01:36]

برای سلامتی هر دو بوکسور صلوات


یک  منتظر…, [26.01.15 01:36]

اللهم صلی علی محمد و آل محمد


یک  منتظر…, [26.01.15 01:37]

فیض بردیم

باشد که ذخیزه آخرت و قبرتان گردد


S.A Ha.g, [26.01.15 01:38]

اینم منابعش:

[۱] http://farsnews.com/newstext.php?nn=8905130524

 http://www.ourpresident.ir/چند-رسانه-ای/صوتی-و-تصویری/متنصوت… ( http://www.ourpresident.ir/%DA%86%D9%86%D8%AF-%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A7%DB%8C/%D8%B5%D9%88%D8%AA%D9%8A-%D9%88-%D8%AA%D8%B5%D9%88%D9%8A%D8%B1%D9%8A/%D9%85%D8%AA%D9%86%D8%B5%D9%88%D8%AA-%D9%88-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%85%D9%87%D9%86%D8%AF%D8%B3-%D9%85%D8%B4%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%87%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D9%85%D9%82%DB%8C%D9%85-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AF-1389 )

[2] http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8905160407

[3] http://old.mehrnews.com/fa/NewsDetail.aspx?NewsID=1132081

[4] http://www.tabnak.ir/fa/news/167361

[5] http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8905160271

[6] http://old.mehrnews.com/fa/NewsDetail.aspx?NewsId=1132128

[7] http://www.fardanews.com/fa/news/120208

[8] http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8906211547

[9] http://www.fardanews.com/fa/news/120337

[10] http://www.bbc.co.uk/persian/iran/2010/09/100911_u03_cyrus_basij_rigths_charter.shtml

[11] http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8906261003

[12] http://www.president.ir/fa/24866

[13] http://www.president.ir/fa/25236

[14] http://www.khabaronline.ir/detail/134398

[15] http://www.inn.ir/NSite/FullStory/News/?Serv=0&Id=66801&Rate=0

[16] http://farsi.khamenei.ir/news-content?id=10466

[17] farsi.khamenei.ir/speech-content?id=10141

[18] مشروح این بیانات روی پایگاه اطلاع‌رسانی رهبر معظم انقلاب منتشر نشده است اما حاضران در جلسه این سخنان را تأیید کرده اند:

 http://www.mashreghnews.ir/fa/news/13380

http://gatmirian.blogfa.com/post/100

[19] http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=17106

[20] http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=3092

[21] http://www.hawzah.net/fa/magazine/magart/4892/5146/46909

[22] http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=2294

[23] http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=2678

[24] http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=2978

[25] http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=3232

[26] http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=3271

[27] http://www.teribon.ir/archives/202186

[28] http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=2709

[29] http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=2342

[30] http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8905150564

[31] http://www.fardanews.com/fa/news/150108

[32] http://www.fardanews.com/fa/news/150108

[33] http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8905190170

[34] http://old.mehrnews.com/fa/NewsDetail.aspx?NewsId=1145749

[35] http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8905191350

[36] http://old.mehrnews.com/fa/NewsDetail.aspx?NewsID=1131466

[37] http://alef.ir/vdca6uno.49n0u15kk4.html?97221

[38] http://old.mehrnews.com/fa/NewsDetail.aspx?NewsID=1131310

[39] http://old.mehrnews.com/fa/NewsDetail.aspx?NewsID=1133255

[40] http://www.jahannews.com/vdcd5o0foyt0s56.2a2y.html

[41] http://old.mehrnews.com/fa/NewsDetail.aspx?NewsID=1270644

[42] http://www.khabaronline.ir/detail/148590

[43] http://www.snn.ir/NSite/FullStory/News/?id=202750&Serv=9&SGr=83

[44] http://aftabnews.ir/fa/news/107659

[45] http://www.khabaronline.ir/detail/121680/

[46] http://aftabnews.ir/vdca6un6o49nua1.k5k4.html

[47] http://www.icana.ir/newspage.aspx?Newsid=155951

[48] http://www.fardanews.com/fa/news/187353

[49] http://old.mehrnews.com/fa/NewsDetail.aspx?NewsId=1136513

[50] http://khorasan.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=241

[51] http://www.shia-online.ir/article.asp?id=15444

[52] http://www.kayhan.ir/890629/2.htm#other200

[53] http://old.mehrnews.com/fa/NewsDetail.aspx?NewsId=1287997

[54] http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001270063

[55] http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003220141

[56] http://www.mehrnews.com/detail/News/2009315

[57] http://ww.mehrnews.com/detail/News/1813158

[58] khabaronline.ir/detail/203872

[59] http://khabaronline.ir/detail/203855/

[60] http://www.president.ir/fa/36123

[61] http://president.ir/fa/38267

[62] http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13910113000254

[63] http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13910316000306


S.A Ha.g, [26.01.15 01:38]

[64] http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=2596

[65] http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=3162

[66] http://motahari.org/asaar/books/49/index.htm

[67] برای بررسی بیش‌تر این یادداشت را ببینید: «هویت ملی از دیدگاه استاد مطهری»:

 http://farsi.khamenei.ir/others-article?id=17052

[68] بازشناسی هویت ایرانی اسلامی(مجموعه آثار ۲۷)، انتشارات الهام، چاپ ششم، ص۸۹

[۶۹] آیینه جادو، سیدمرتضی آوینی، نشر ساقی، چاپ پنجم، صص ۱۳۱ – ۱۳۴


S.A Ha.g, [26.01.15 01:39]

و بعنوان کلام آخر...عرض می کنم: من تابع همه فرمایشات رهبری (و نه فقط آن بخشی که دلم می خواهد!!) هستم....یا علی


  • ۹۳/۱۱/۰۶
  • سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی

آیت الله خامنه ای

احمدی نژاد

مکتب ایرانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی