ما راست قامتان جاودانه تاریخ خواهیم ماند ....

  • ۰
  • ۰

دوست دارم موسم شادی و غم ، باشی قرینم

در همه حـال و عـوالـم ، خـاصــه روز واپـسینم

دوست دارم خـاک باشم تا نهی پا بر سر من

یا بـه آب دیـدگانت نیمه شـب سـازی عجینم . . .

دوست دارم صید باشم بسته در زنجیر عشقت

گـر بــود پــــای گــریزم خود تـو باشی در کـمینم

دوست دارم اشــک باشم دور چشمانت بگردم

بــر رخ مــاهـــت بـــریـزم بر سر راهـت نشینم . . .


دوست دارم خال باشم جا نمایم بر عذارت

هـمـچـو زنــگی بـچه از گــلزار رویـت گل بچینم

دوست دارم آینه باشم فـتد عکس تـو در مـن

تــا تـــو خــود در مــن ببینی من رخ مـاهـت ببینم . . .

دوست دارم نقطه باشم ، مردم چشم تو گردم

یــا بــه بــالای لـبـت در گــوشه ای عزلت گزینم

دوست دارم ژالـــه بـــاشـم تا ببارم ز ابر مویت

با سرانگشت محبت خــود بــگــیـری از جبینم . . .

گفتم ای دل با که این سان گرم رازی و نیازی

فـــاش گـفـتـا مــن غـــلام آن نـــگـــار نـازنینم . . .

  • ۰۰/۰۲/۱۴
  • سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی

اهل بیت

شعر

مولا علی ابن ابی طالب

نظرات (۱)

خیلی شعرش زیباست

 

ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی