ما راست قامتان جاودانه تاریخ خواهیم ماند ....

  • ۰
  • ۰

(طرف اول), [19.01.15 15:36]

بسم الله الرحمن الرحیم


ضمن سلام از جناب .... به خاطر طرح مسأله مک فارلین تشکر می‌کنم

چه اینکه مسأله‌ای بسیار بسیار مهم است

و اول درود بر (طرف سوم) می‌فرستم

باشد که ذخیره قبرشان گردد

و آرزو هم می‌کنم که بماند بقیه‌اش


و اما بعد ...


اگر در خاطر داشته باشید بعد از مصاحبه آ. سید محمد خامنه‌ای که در آن هاشمی به داشتن اهداف بسیار بزرگتری در ماجرای مک‌فارلین و محکم کردن جای پای خود برای بعد از امام در این ماجرا متهم شده بود و جوابیه دفتر رفسنجانی به این اتهام حسین شریعتمداری سرمقاله‌ای نوشت که وقتی در کنار مصاحبه کنگرلو قرار می‌گیرد بخش مهمی از پازل را تکمیل می‌کند.


شریعتمداری ضمن وارد آوردن انتقاداتی ظاهری به مصاحبه آ. سید محمد خامنه‌ای سعی کرده بود به رفسنجانی معامله‌ای را یادآوری کند که طی آن رفسنجانی از حمایت از میرحسین دست می‌کشید تا اصولگرایان هم بخش‌های خطرناک گذشته رفسنجانی را رو نکنند و به این ترتیب در اتحادی میان اصولگرایان و رفسنجانی تمام تقصیرهای گذشته به سادگی به گردن میرحسین – و البته در موارد شدنی دیگر گردن احمدی‌نژاد و یا هر کسی که از دیدگاه‌شان حذف شده تلقی می‌شود – می‌افتد و قضیه به اصطلاح ختم به خیر می‌شود!


اما شریعتمداری در سرمقاله خود (http://kayhan.ir/fa/news/32871) نقل قول جالبی را از مایکل لدین سیاستمدار معروف امریکایی نقل کرده بود که طی آن لدین اصل عمیق‌تر بودن ماجرای مک‌فارلین را از یک معامله ساده اسلحه فاش کرده بود اما شریعتمداری سعی کرده بود بواسطه نقل قول لدین تقصیرها را گردن میرحسین انداخته و هاشمی را تبرئه کند. شریعتمداری در سرمقاله‌اش از قول لدین این طور نوشته:

"مایکل لدین از دست‌اندرکاران آمریکایی فتنه 88 در بحبوحه آن فتنه آمریکایی اسرائیلی در مصاحبه با رادیو فردا می‌گوید « اگر از شما بپرسند این جنبش - فتنه سبز- به‌چه زمانی برمی‌گردد؟ احتمالا خواهید گفت به یک سال پیش. اما من می‌گویم ما از اواسط دهه 1980 - دهه 60 - با کسانی از دفتر نخست‌وزیری ایران در ارتباط و تماس بودیم و موضوع مذاکره و رابطه را پیگیری می‌کردیم»"


حال مصاحبه آقای کنگرلو که برادر .... هم آن را منتشر کرد صراحتاً می‌گوید میرحسین موسوی هیچ نقشی در قضیه مک‌فارلین نداشت و ما تمام مذاکرات‌مان را با رفسنجانی هماهنگ می‌کردیم پرده از دروغ شریعتمداری جهت تطهیر هاشمی برمی‌دارد. عجیب نیست که چه مک‌فارلین و چه فتنه 88 را – به قول الیور نورث مذاکره کننده امریکایی در قضیه مک‌فارلین – تلاشی گسترده و همه‌جانبه جهت به رهبری رساندن جناح پراگماتیست و عملگرا در ایران بدانیم.


حال خوب است در کنار درک جایگاه و رفتارشناسی هاشمی به رفتارشناسی معامله‌گرانه و سیاست‌بازانه اصولگرایان نیز توجه کنید.

(طرف سوم), [19.01.15 15:40]

سلام و درود خدا بر حاج حسین آقای شریعتمداری و خوابهای آشفته ش


(طرف اول), [19.01.15 15:41]

سلام و درود خدا بر خواب آشفته آن ها که در بازی های سیاسی بزرگان غوطه ورند ...


(طرف اول), [19.01.15 15:41]

ولی نمی دانند ...


(طرف اول), [19.01.15 15:41]

باشد که ذخیره قبرشان گردد ...


(طرف اول), [19.01.15 15:47]

نکته جالب دیگری که در این میان وجود دارد بحث اختلاف نظر درباره قربانی‌فر میان قدیری ابیانه و کنگرلو است

در حالی که کنگرلو می‌گوید قربانی‌فر یک فرد خیرخواه و وطن‌پرست بود قدیری ابیانه می‌گوید که او یا جاسوس و حداقل یک تاجر طمع‌کار بود. به نظر می‌رسد که کنگرلو از آنجایی که به طور عجیبی با قربانی‌فر در ارتباط مستقیم بوده و مشخص نیست که چرا او برای این ارتباط انتخاب شده بوده تلاش دارد قربانی‌فر را نیز تبرئه کند.

حال این آقای کنگرلو که یک جاسوس طمع‌کار را تبرئه می‌کند رابط مستقیم با رفسنجانی در قضیه مک‌فارلین بوده است.


(طرف دوم), [19.01.15 15:48]

آقا (طرف اول). بنظرم کنگرلو مطلع تر از قدیری ابیانه است. لذا حرفش معتبر تره


(طرف دوم), [19.01.15 15:49]

هرچند ممکنه کنگرلو به خاطر برخی منافع بخشی از حقایق را تحریف کرده باشه


(طرف سوم), [19.01.15 15:49]

بنده که تناقضی بین حرفهای کنگرلو و قدیری ندیدم.

اختلاف نظر و تحلیل در یکی دو مورد طبیعی که نمیشه تناقض


(طرف اول), [19.01.15 15:49]

معتبرتر هم باشه اصل ماجرای برقراری رابطه با امریکا توسط هاشمی کاملاً درست و دقیق ه و این تنها شبهه دوم رو رفع می‌کنه

اما درباره قدیری ابیانه عرض کنم بنده با قدیری خودم درباره قضیه مک‌فارلین صحبت کردم او گفت من تمام اسناد فوق سری این واقعه را خوانده‌ام


(طرف سوم), [19.01.15 15:50]

اگه اسنادش فوق سری هست، پس تحلیل هاش هم باید فوق سری باشه.

نه آب دوغ خیاری


(طرف اول), [19.01.15 15:51]

من دو مورد رو مطرح کردم

یکی درباره قصد هاشمی برای برقراری رابطه با امریکا در قضیه مک‌فارلین و دیگری بحث فرعی آقای قربانی‌فر

اولی بسیار مهم‌تر از دومی است


(طرف دوم), [19.01.15 15:51]

قصدهاشمی برای ارتباط با آمریکا رو که هردو نفی می کنند


(طرف سوم), [19.01.15 15:52]

جالبه که ماها در مورد یک قضیه بکلی سری، کیلویی بحث میکنیم و تحلیل ارائه میدیم


(طرف اول), [19.01.15 15:52]

ولی مایکل لدین تأیید می‌کنه


(طرف دوم), [19.01.15 15:52]

لدین حرفش اعتبار نداره بنظرم


(طرف دوم), [19.01.15 15:52]

و اصلا معلوم نیست چی میگه و چه هدفی داره


(طرف اول), [19.01.15 15:53]

لدین باید برای چه چنین حرفی زده باشد؟


(طرف دوم), [19.01.15 15:53]

نقل قولش رو بطور کامل می تونی بذاری؟


(طرف اول), [19.01.15 15:53]

از ن جالب‌تر تناقض گفته‌های شریعتمداری درباره نقش نداشتن هاشمی در قضیه است با حرف‌های کنگرلو


(طرف اول), [19.01.15 15:53]

که هاشمی را فرد اصلی در ایران میداند


(طرف دوم), [19.01.15 15:54]

بنظرم حاج حسین اینچنین نمی گفت ها!


(طرف اول), [19.01.15 15:55]

متن کامل‌تر سرمقاله حسین شریعتمداری:

از جمله اینکه، مطابق اخبار موثق، حضرت امام(ره) را در جریان سفر مک فارلین قرار نداده بودند و میرحسین موسوی برخلاف آنچه ادعا می‌شود از ماجرا باخبر بوده است. اردیبهشت‌ماه امسال آقای محسن کنگرلو، مشاور امنیتی وقت مهندس موسوی در مصاحبه با روزنامه شرق تاکید می‌کند که همه اطلاعات مربوطه را در اختیار مهندس موسوی می‌گذاشته است و گفتنی است که «مایکل لدین» از دست‌اندرکاران آمریکایی فتنه 88 در بحبوحه آن فتنه آمریکایی اسرائیلی در مصاحبه با رادیو فردا می‌گوید « اگر از شما بپرسند این جنبش - فتنه سبز- به‌چه زمانی برمی‌گردد؟ احتمالا خواهید گفت به یک سال پیش. اما من می‌گویم ما از اواسط دهه 1980 

- دهه 60 - با کسانی از دفتر نخست‌وزیری ایران در ارتباط و تماس بودیم و موضوع مذاکره و رابطه را پیگیری می‌کردیم»


(طرف اول), [19.01.15 15:56]

من والله خیرخواه اصولگرایان هستم

یک عمر است دارند هاشمی را تطهیر می‌کنند

ولی هاشمی تف هم کف دست این‌ها نینداخته

بهتر است بس کنند ...


(طرف اول), [19.01.15 15:56]

به وضوح شریعتمداری در حال تطهیر هاشمی وانداختن تقصیر گردن میرحسین است


(طرف دوم), [19.01.15 15:57]

بنظرم بدنبال تطهیر هاشمی نیست. بلکه میخواد موسوی رو هم قاطی کنه تا درداستان فتنه یه ضربه به موسوی زده باشه


(طرف دوم), [19.01.15 15:58]

در حالی که حاج حسین داره اشتباه میکنه. نباید تاریخ رو با تاریخ مصرف امروزی بکارش بگیریم


(طرف دوم), [19.01.15 15:58]

موسوی در داستان مک فارلین کاره ای نبوده


(طرف دوم), [19.01.15 15:59]

لدین هم فقط ادعا کرده! و حرفش بنظرم قابل اتکا نیست


(طرف دوم), [19.01.15 15:59]

ارادتمندم آقا (طرف اول). یاعلی


(طرف اول), [19.01.15 16:03]

لطفاً به سرمقاله کامل شریعتمداری مراجعه کنید

او در ابتدا از اساس نقل قولی که درباره تلاش بعضی‌ها در ابران برای برقراری رابطه با امریکا انجام شده بود را رد می‌کند و به آ. سید محمد خامنه‌ای تعریض می‌زند و سپس وقتی می‌خواهد مقصر اصلی ماجرا را نشان بدهد دفتر نخست وزیری را نشانه می‌رود و هرگز خبری از دخالت هاشمی نمی‌بینیم.


حرف‌های مایکل لدین یک نقل قول واحد نیست که اگر هم بود کاملاً قابل اتکا بود. مذاکره کنندگان امریکایی هم بر این صحه گذاشته‌اند. شریعتمداری هم اشتباه نمی‌کند. او خوب می‌داند چه خبر بوده و خود را به آن راه می‌زند تنها ایرادی که از هاشمی می‌گیرد این است که چرا در سال 88 از میرحسین موسوی که چنین و چنان بود و مقصر مک‌فارلین بود حمایت کردید.


(طرف اول), [19.01.15 16:04]

این کار شریعتمداری با واکنش آقای نقاشیان هم مواجه شد که در نوع خودش بسیار جالب بود

او به شریعتمداری گفت چرا چیزی را که می‌دانی نمی‌گویی و خودت را به آن راه می‌زنی؟

نامه سرگشاده حمیدرضا نقاشیان به شریعتمداری: با معصوم جلوه دادن امام، گناه دیگران را نپوشانیم

http://72sq.com/35145/کیاست-امام-قداست-امام ( http://72sq.com/35145/%DA%A9%DB%8C%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%85-%D9%82%D8%AF%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%85 )


(طرف اول), [19.01.15 16:04]

ما دیگر این کلک‌های دوستان اصولگرا را فوت آب شده‌ایم


(طرف دوم), [19.01.15 16:05]

"تلاش بعضی‌ها در ابران برای برقراری رابطه با امریکا انجام شده بود " را نه شریعتمداری قبول داره،نه محسن رضایی، نه کنگرلو، نه قدیری ابیانه، نه حضرت امام، نه حضرت آقا


(طرف دوم), [19.01.15 16:05]

میشه بفرمایید کی قبول داره؟


(طرف دوم), [19.01.15 16:05]

آقای محمد خامنه ای و نقاشیان افراد بی اطلاعی هستند. چون کارهاینبودند


(طرف اول), [19.01.15 16:06]

درباره حضرت آقا شما چگونه حرف زدید؟!

حمید رضا نقاشیان یک مثالش بود

آقای حسینی سیرجانی، سید محمد خامنه‌ای، جلال الدین فارسی و ...


(طرف سوم), [19.01.15 16:06]

این نقاشیان مگه اون زمان چیکاره بود که حالا مدعی هم هست؟


(طرف اول), [19.01.15 16:06]

ایشون سرتیم حفاظت امام بودند


(طرف دوم), [19.01.15 16:06]

اینها که همون هشت نفرند که حضرت امام زد توی برجکشان؟!


(طرف دوم), [19.01.15 16:06]

سرتیم امام باشند!!!!


(طرف اول), [19.01.15 16:07]

بله ایرادش چیست

امروز ولی مشخص شده که هیچ بعید نیست درست می‌گفته‌اند

و تشت رسوایی تلاش گسترده هاشمی برای برقراری رابطه با امریکا به هر قیمتی دیگر از بام افتاده


(طرف دوم), [19.01.15 16:07]

دیدگاههای شاژ جلال الدین فارسی رو دیدید؟؟


(طرف سوم), [19.01.15 16:07]

مگه سر تیم حفاظت امام از مذاکرات آقایون مطلع بوده؟


(طرف دوم), [19.01.15 16:07]

هیچ بعید نیست که نشد سنداخوی!!!


(طرف سوم), [19.01.15 16:08]

آقا (طرف اول)، از شما بیشتر از این انتظار میرفت


(طرف دوم), [19.01.15 16:08]

جلال میگه امام موسی صدر و چمران خاین اند!


(طرف اول), [19.01.15 16:08]

سند از آن جنبه‌ای که حضرتعالی انتظار دارید فقط صورت جلسات مکالمات و صوت جلسات و گفتگوهای محرمانه است که در اختیار هیچ کس نیست

ولی مگر لازم است امروز سندی ارائه بدهیم که هاشمی در پی معامله با امریکاست؟


(طرف سوم), [19.01.15 16:08]

سلام و درود خدا بر جلال الدین فارسی


(طرف دوم), [19.01.15 16:09]

در پی معامله با آمریکاست. با اینکه در ماجرایمک فارلین در پی ارتباط با آمریکا بوده فرق میکنه


(طرف اول), [19.01.15 16:09]

آقای سید محمد خامنه‌ای نایب رئیس مجلس و عضو مجلس خبرگان بوده


(طرف دوم), [19.01.15 16:09]

نایب رییس کدوم مجلس!!!!؟؟؟


(طرف دوم), [19.01.15 16:09]

عضو مجلس خبرگان که یعنی کلا بی خبره!


(طرف دوم), [19.01.15 16:10]

به هر حال امام همون موقع زد توی برجک محمد خامنه ای و جلالفارسی


(طرف اول), [19.01.15 16:11]

باشه قربان

مایکل لدین و الیور نورث و سید محمد خامنه‌ای و نقاشیان و هر کس دیگری دروغ می‌گویند چون درود بر رفسنجانی و شریعتمداری


(طرف دوم), [19.01.15 16:11]

نه خیر چون درود بر امام و رهبری


(طرف دوم), [19.01.15 16:12]

استفاده کردم آا (طرف اول). من تحلیلم با شما متفاوته ولی نظرتان برام محترمه. ارادتمندم


(طرف سوم), [19.01.15 16:14]

سلام و درود بر مایکل لدین آمریکایی که حالا فرمایشاتش شده مورد استناد و منبع تحلیل بعضی دوستان بسیجی


(طرف اول), [19.01.15 16:14]

ما نیز ارادت داریم

اشتباه ولی از سر و کول این قضیه بالا می‌رود

تنها افرادی که در قضیه دخیل بوده‌اند هاشمی را تبرئه می‌کنند

رئیس دفترش، رابطش در دفتر نخست‌وزیری، محسن رضایی (که اصلاً هیچ کاره بوده است)

من ابایی ندارم از اینکه بیان کنم هاشمی از اعتماد امام سوء استفاده کرده بوده است

این طور است که می‌شود بین هاشمی سال 69 یا سال 68 ارتباط برقرار کرد


(طرف اول), [19.01.15 16:15]

خیلی جالب بود

سلام و درود خدا بر شما که درست مثل آقای ظریف صحبت می‌کنید که وقتی امریکایی‌ها می‌گویند تحریم‌ها برداشته نمی‌شوند و منتقدان دولت معترض می‌شوند ظریف هم می‌گوید این‌ها حرف دشمن است باور نکنید!


(طرف اول), [19.01.15 16:17]

سلام و درود خدا بر شما که خیال می‌کنید هاشمی در زمان امام پیغمبر بوده بعد ناگهان در سال 69 سخنرانی می‌کند می‌گوید مسئولین باید این جلنبر بازی ساده‌زیستی را کنار بگذارند و مانور تجمل بدهند تا ما در دیدگاه جهانیان با شخصیت جلوه کنیم


(طرف سوم), [19.01.15 16:17]

هاشمی الآن هم پیغامبر است


(طرف اول), [19.01.15 16:20]

سلام و درود خدا بر شما که خیال میکنید هاشمی تا سال 68 پیغمبر بوده ولی درست یکی دو سال بعد سعی می‌کند سر گروگان‌های امریکایی در لبنان دوباره با امریکا رابطه برقرار کند ولی باز هم همه چیز را می‌دهد ولی می‌بازد

هاشمی پیغمبر بود که عبدالله نوری و عطاء الله مهاجرانی و غلامحسین کرباسچی و حسین مرعشی و بهزاد نبوی و سید محمد خاتمی و مصطفی معین از زیر بغلش درست یکی دو سال بعد سردرآوردند و حتی خواستند او را رئیس جمهور مادام العمر کنند که واکنشی نشان نداد تا رهبری افسار قضیه را کشید


(طرف اول), [19.01.15 16:22]

ماستمالی‌های حسین شریعتمداری هم نمی‌تواند از رسوایی او جلوگیری کند

اصلاً میرحسین موسوی چه کسی بود که بتواند با امریکا برنامه‌ای برای آینده ایران داشته باشد؟

سید محمد خامنه‌ای درست می‌گفت

امریکا از ابتدا دنبال شریک در ایران بود

روی خیلی افراد از جمله شهید بهشتی و منتظری کار کرد و از این طرف هم باندهایی در رقابت بودند و نهایتاً هاشمی پیروز شد و تلاش دیگران برای بر هم زدن بازی به مرگ‌شان منجر شد

این‌ها معادلات واقعی سیاست هستند دوستان


(طرف اول), [19.01.15 16:23]

با این تفاسیر دوستان اگر امام دوسال زودتر از دنیا میرفتند و منتظری رهبر می شد باید از منتظری هم دفاع می کردیم چون امام از ایشان دفاع کرده بود


(طرف سوم), [19.01.15 16:25]

آمریکا از ابتدا دنبال شریک در ایران بود و روی خیلی افراد از جمله شهید بهشتی کار کرد".


واقعا فرمایش ماندگاری بود اخوی.

خیلی حال کردم.

ان شاء الله که مابقی تحلیل های بدون پشتوانه خبر درستت، مثل این یکی موجبات فرح همایونی رو فراهم نکنه.


بماند بقیه ش .....


(طرف اول), [19.01.15 16:28]

البته انتظاری جز این نپذیرفتن از شما دوستان نداشتم

در حالی که شواهد مبرهنی هست و امریکایی‌ها صراحتاً از برنامه‌ریزی بلند مدت‌شان سخن می‌گویند و تشت رسوایی باند خطرناک ایرانی هم امروز از بام افتاده باز شما در پی تطهیر پیغمبرتان هستید و چیزی ندارید جز اعتماد امام

تلاش‌تان را بکنید ولی با همین تحلیل‌های آب دوغ خیاری است که یک الف‌بچه‌ای مثل احمدی‌نژاد بازی را می‌فهمد و بازی را می‌برد ولی اصولگرایان عزیز ده بار گول می‌خورند ولی بیدار نمی‌شوند


ادامه بدهید و بترسید و تا ابد بازی را به هاشمی ببازید

من قبلاً گفته‌ام بسیار خوشحال می‌شوم از این باخت پی در پی دوستان

شاید بیدار شوند و ذخیره قبرشان گردد


(طرف اول), [19.01.15 16:33]

البته احمدی نژاد مرد بزرگی است و امت اصولگرا سال‌ها باید بدود تا یک نفر مثل او درست کند و اجر او عندالله محفوظ است و تنها کسی است که یک تنه توانست مچ هاشمی را بپیچاند و زهری که ریخت این اژدها را بالاخره خواهد کشت و امروز تمام اصولگرایان نان‌خور رأی 25 میلیونی او هستند اما از لحاظ به قول آقای روحانی تازه به دوران رسیدگی ایشان قطعاً یک دهم مقامات و سوابق جناب رفسنجانی و قالیباف و محسن رضایی و ولایتی و ... را نداشت ولی روح بزرگی داشت که توانست این باندهای به هم پیوسته قدرت را بشناسند و کنار بزند. از این لحاظ این مرد بزرگ رو یک الف‌بچه خطاب کردم.

روحش شاد و یادش گرامی و راهش پر رهرو


(طرف اول), [19.01.15 16:36]

البته هرگز منکر نقش محوری رهبری عزیز در این پیروزی ها نیستم و احمدی نژاد را یک چریک موفق در همان مسیر می بینم اگرچه اختلافات زیاد و اساسی هم بر سر نحوه ادامه مسیر با رهبری پیدا کرد


(طرف دوم), [19.01.15 16:38]

کدوم اختلاف زیاد و اساسی با رهبری؟


(طرف اول), [19.01.15 16:39]

یارکشی کردن بنده در منتقدان احمدی نژاد کار سختی است برادر

تلاش نکن

بماند بقیه اش ...


(طرف دوم), [19.01.15 16:39]

💞💖🌷🌸


(طرف دوم), [19.01.15 16:39]

مخلصم (طرف اول) جان


(طرف اول), [19.01.15 16:40]

🌷


(طرف دوم), [19.01.15 16:40]

چقدر عصبانی😊😳😇


(طرف چهارم), [19.01.15 16:40]

(طرف اول) جان جسارتا احمدی نژاد را با اصول گرا ها یکی نکن. انصافا علیرغم همه انتقادات هنوز هم یک موی گندیده ی احمدی نژاد را با کل این قبیله اصول نما (به قول متاجی) نمیشه عوض کرد!!!


(طرف اول), [19.01.15 16:40]

من نیز موافقم


(طرف چهارم), [19.01.15 16:41]

در مورد حمید نقاشیان هم به نظرم خیلی شناختی ازش ندارید که میگید بی اطلاع بوده


(طرف چهارم), [19.01.15 16:41]

پسر این بنده خدا یه موقعی شاگرد ما بود و به همین مناسبت با حاج حمید نقاشیان چندین ساعت گپ و گفت داشتم. موجود عجیب و خارق العاده ایه


(طرف چهارم), [19.01.15 16:42]

سر تیم حفاظت امام بودن یکی از کاراش بود.


(طرف دوم), [19.01.15 16:42]

کار دیگش چی بوده؟☺


(طرف چهارم), [19.01.15 16:43]

بقول (طرف سوم) بماند بقیه اش...


(طرف چهارم), [19.01.15 16:43]

همینقدر بگم که تا حالا دو یا سه بار کل اموالش رو مصادره کرده اند ولی همچنان یکی از پولدارترین آدمای ایرانه


(طرف چهارم), [19.01.15 16:44]

باشد که ذخیره قبر و قیامتش گردد!!


(طرف دوم), [19.01.15 16:44]

این الان تعریف بود یا تخریب؟ مهدی جان😇☺


(طرف چهارم), [19.01.15 16:45]

هیچکدوم. واقعیت. عجیب بودن و ناشناخته بودن امثال این بنده خدا را می خواستم برسونم.


(طرف دوم), [19.01.15 16:45]

🌺🌸💞🌷


(طرف اول), [19.01.15 16:45]

یکی از کارهای او همین است که بعد از قضیه سید مهدی هاشمی در تشکیل وزارت اطلاعات با آقا و آقای ری‌شهری همکاری کرده است


(طرف چهارم), [19.01.15 16:45]

یکبار میگفت من بیش از صد شرکت ثبت کردم و تعداد زیادی رو به دولت فروختم!!!!


(طرف دوم), [19.01.15 16:46]

پس رفیق بابک زنجانیه😳😇☺


(طرف چهارم), [19.01.15 16:46]

سرجمعش من اون رو مثبت می دونم. به نظرم کارهای اقتصادیش هم خیلیاش در زمینه ی همین اطلاعاتی بازیاشه


(طرف دوم), [19.01.15 16:47]

ممنون از اطلاعات مفید ت اقا مهدی عزیز

ارادتمندم💞🌸💖


(طرف اول), [19.01.15 16:47]

کلا چهره مطرح سیاسی بوده است در زمان امام که در حال حاضر در پشت پرده فعالیت می نمایند ...


(طرف چهارم), [19.01.15 16:48]

بگذریم. حاج مهدی .... واقعا از خبرهایی که زدی استفاده کردم. خداییش سیاست بالاخص توی ایران خیلی پیچیده است. خدا کمک کنه آدم الکی جو گیر نشه از یک نفر حمایت کنه یا الکی اون رو بد بدونه


(طرف اول), [19.01.15 16:48]

اصطلاحاً در نظام‌ها به این جور آدم‌ها می‌گویند جعبه سیاه یا صندوقچه اسرار!


(طرف چهارم), [19.01.15 16:50]

تعبیر درستی بود (طرف اول). البته انصافا جزو آدمهاییه که سرش به تنش می ارزه. واقعا باهوش و زیرک است. خیلی قشنگ می فهمه چیکار داره می کنه


(طرف اول), [19.01.15 16:58]

راستی یک نکته مهم رو در خلال بحث فراموش کردم بگم

مهم تر از اظهار نظر مایکل لدین و الیور نورث درباره تلاش برای برقراری رابطه با عناصری در ایران توسط امریکا از مدت ها پیش اعتراف خود حسین شریعتمداری در این باره است

خصوصاً دوستانی که شریعتمداری را قبول دارند باید به او خرده بگیرند که چرا از روی چنین شواهد ناچیزی چنین نتیجه گیری سنگینی علیه میرحسین موسوی کرده

در حالی که بنده از این موضوع می‌فهمم که شریعتمداری از خیلی چیزها خبر دارد که نگفته است و می‌داند که موضوع تلاش برای برقراری رابطه صحت دارد

همچنان که رفقای قدیمی‌اش هم به او یادآوری کردند ...


(طرف اول), [19.01.15 17:00]

حالا چه محسن رضایی و کنگرلو و قدیری ابیانه - که همگی وابستگان درجه 1 هاشمی محسوب می شوند! - به روی خودشان بیاورند چه نیاورند


(طرف دوم), [19.01.15 17:00]

بالاخص این تعبیر (طرف اول) که برای یادگاری در گروه خواهد ماند:


 اگرچه اختلافات زیاد و اساسی هم بر سر نحوه ادامه مسیر با رهبری پیدا کرد😫👀☺😍


(طرف اول), [19.01.15 17:03]

دیدی گفتم جناب .... می خوای یارگیری کنی!

همینجا عرض می کنم این گفته بنده ابداً حرفی علیه دکتر احمدی نژاد نیست

و فقط حاکی از یک سری اختلاف نظرات بین دو فرد خیرخواه است

و بنده بر خلاف دوستان که هر ناراحتی و اختلاف نظری را کفر و ارتداد و انحراف می‌دانند این اختلافات را طبیعی دانسته و این برخوردها را تحریک شدن دوستان توسط بازیگران بزرگ‌تر عرصه سیاست می‌بینم که خودشان هر روز صد بار توی دهن ولی فقیه می‌زنند ولی احمدی‌نژاد را آدم بده معرفی می‌کنند


(طرف دوم), [19.01.15 17:11]

این اختلاف نظر بین دو خیرخواه رو هم خوب اومدی (طرف اول)

باشد که اجازه چنین اختلاف نظراتی را هم برای دیگر خیرخواهان عرصه سیاست با رهبری هم قائل باشید☺


(طرف اول), [19.01.15 17:21]

حتماً هستم

ولی نسبت به توطئه باید حساسیت داشته باشیم

من این همه با شما بحث کردم رهبری را چماق نکردم بکوبم توی سر شما

ولی شما دوستان هر روز هزار بار این کار را می‌کنید متأسفانه

درباره هاشمی بحث از اختلاف نظرش با رهبری کردم یا درباره هزار جانوری که از دامن او زائیده شدند؟! و درباره زاکانی و شریعتمداری از تمردشان از رهبری گفتم یا از معامله‌شان با هاشمی برای حذف احمدی نژاد و موسوی به صورت هم‌زمان؟

نه برادر این وصله‌ها به ما نمی‌چسبد

ولایت ولایت کردن دوستان شما گوش فلک را کر کرده بعد به ما گیر می‌دهید؟!؟؟!

این هیولای وحشتناکی که شما دارید از ولایت معرفی می‌کنید که می‌خواهد کشور را پادگانی اداره کند که هر کس نگفت چشم برود در درک اسفل السافلین باعث شد روحانی رأی بیاورد


(طرف دوم), [19.01.15 17:27]

آقا (طرف اول)، خیلی تند میری اخوی

من فقط جمله های خودت رو بازنشر دادم😞


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی