ما راست قامتان جاودانه تاریخ خواهیم ماند ....

  • ۰
  • ۰

شاه شــطرنج منی با رخ مـاهت چکنم؟

با سپید دل وچشمان سیاهت چـــکنم؟

تا ابد در دلــی و گاه به گاهی دیـــده

با دل و دیده و این گاه به گاهت چکـنم؟

پادشاهی به جمال و رخ و اوصــاف کمال 

من و یک عالمه اوصاف سپاهت چـــکنم؟

عالمی خـاطر چشمان تو را می خـواهند

من و یک لشکری از خاطره خواهت چکنم؟

بزم خورشیدی و کس طاقت رخسارت نیست

در سحر با طپش صبح پـگاهت چه کــنم؟

در کلاس ادبت ســائل جامی غـــزلیم

جز تــمنا به صف درگه شاهت چه کــنم؟

دل به دریا زدگان بـــیم ز طـوفان دارند

صخره سان ،گر نکنم تکیه پـناهت چکنم؟

یوسـفم دامن صحرا هـمه گرگ آلود است 

گر پناهم نشود گوشه ی چاهت چـــکنم؟

روزها رفته و در فاصــله هایت قرنی است

من واین روز وشب وهفته و ماهت چه کنم؟؟

جامی از چـشمه وصل تو بهشت است ولی

دوزخــــم با عطش بار گـناهت چکنم؟

رخ مهـتاب تو در آ یــــنه ی ماه افـتاد

با چنین جــــلوه بیایم سر راهت چه کنم؟

🌹ادرکنی یا صاحب الزمان🌹

  • ۹۴/۰۱/۲۱
  • سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی

امام مهدی (عج)

حجت بن الحسن المهدی

شعر

مداحی

نظرات (۱)

  • سید مجتبی خوش نظر
  • سلام وب خوبی داره وب منم جنبه ی طنز داره خوشحال میشم سر بزنی آدرس وبم : khandevaneh.blog.ir

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی