ما راست قامتان جاودانه تاریخ خواهیم ماند ....

  • ۰
  • ۰

🔴با مواضع این سیاست مدار!!!؟؟؟ بیشتر آشنا بشوید؛

25 شهریور 94 احمد توکلی، رقیب هاشمی رفسنجانی در انتخابات 72

در گفتگو با روزنامه اصلاح طلب اعتماد:

دولت هاشمی از همه دولت ها موفق‌تر بود !!!


دولت خاتمی به دور از افراط بود؛

نه افراطی در تجمل‌گرایی و نه افراط در جنبه‌های دیگر !


دولت قبل مضر بود !


اما دولت روحانی قابل دفاع است !

ساختارشکنی احمدی‌نژاد آنقدر بود که

حالا آقای روحانی هم بعضی مواقع مانند او عمل می‌کند !!!

استیضاح وزرای دولت روحانی در شرایط فعلی به صلاح نیست !!!

در انتخابات سال 84

من فکر می‌کردم اگر خودم نباشم،

قالیباف از همه مناسب‌تر است

من به عهدم وفا کردم

اگر آقای لاریجانی آن روز عرض مرا می‌پذیرفت

احمدی‌نژاد رییس‌جمهور نبود و قالیباف رای می‌آورد !!

و در نتیجه احمدی‌نژاد رییس‌جمهور نمی‌شد


سال ٨٨ نه به احمدینژاد رای دادم نه به موسوی؛

بین طرفداران این دو انتخاب کردم


همه جا هم گفتم

اعلام کردم یک روز زمامداری احمدی‌نژاد را به صلاح مملکت نمی‌دانم


احمدی‌نژاد در سیستمی شدن فساد مقصر بود !!!


http://rajanews.com/news/222677

http://etemadnewspaper.ir/?News_Id=25535


2 خرداد 94

احمد توکلی:

با استیضاح وزرا مخالفم !


برخی از نمایندگان در استیضاح وزرا، قصدهای دیگر را دنبال می‌کنند !

بعضی وقت‌ها فضای مجلس تحت تاثیر سیاست زدگی قرار میگیرد


http://yjc.ir/fa/news/5300306

http://rajanews.com/news/220418


1 تیر 90 رهبر انقلاب:

آقای توکلی ! انتقادهای شما از نوع کینه‌ جویانه است


آنچه مورد اشکال بود، آن معاون بود،

وقتی که اشکال منتفی شد و استعفا کرد،

دیگر جای ادامه نبود

سابقه نداشته، کی اینطور توهین کردند نسبت به رئیس جمهور؟

این یک ظلم است، ناحق بود، گناه بود


http://9day.ir/newspaper/page/148/2/881/0

http://9day.ir/newspaper/pagepdf/144




1 تیر 90 رهبر انقلاب:

آقای توکلی ! انتقادهای شما از نوع کینه‌ جویانه است

آقای لاریجانی و هیئت رئیسه مقصر این قضایا هستند

آقای لاریجانی ! این بساط هوچی‌گری را در مجلس جمع کنید

سابقه نداشته، کی اینطور توهین کردند نسبت به رئیس جمهور؟

این یک ظلم است، ناحق بود، گناه بود ...




سه شنبه 31 خرداد 90

...

دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور سابق

بر اساس حق قانونی اش پشت تریبون مجلس قرار گرفت

تا از وزیر معرفی شده دفاع کند

که به یکباره فریاد "دو دو" جمعی از نمایندگان،

باعث شد صدای رئیس جمهور دیگر شنیده نشود

این وضعیت که

بطور مستقیم نیز از صدای جمهوری اسلامی و رسانه ها پخش می شد

تصویر وهن آلودی از مجلس ارائه کرد

بطوریکه برخی تصور می کردند نمایندگان مجلس

هنگام سخنرانی رئیس جمهور،

سخنان وی را هو می کنند

و مجلس به وزارت آقای سیدحمید سجادی به عنوان وزیر ورزش هم رأی اعتماد نداد

...

بعد از این ماجرا و برخورد بد مجلس

رهبری برخی نمایندگان را به حضور خواست

و هیئت رئیسه به همراه روسای کمیسیون ها فردای ماجرا به خدمت رهبری رسیدند 

رهبری 1 تیر 90 در این دیدار فرمودند:

حادثه‌ ی مجلس، مرا ناراحت کرد، من به خدا پناه می‌برم،

صریح و روشن در این جلسه به رئیس جمهور اهانت شد؛

شما اهانت کردید به رئیس جمهور

شما می توانید به رئیس جمهور تذکر بدهید،

سوال کنید استیضاح کنید،

ولی نمی توانید به هیچ کس توهین کنید

به خصوص به رئیس جمهور،

رئیس جمهور یک مقام محترم در قانون اساسی است 

بالاخره ایشان نفر دوم کشور است، سابقه نداشته است

کی اینطور توهین کردند نسبت به رئیس جمهور؟

این یک ظلم است،

ناحق بود،

گناه بود

حقیقتاً نگران خود مجلس شدم

این چه وضعی است

مجلسی که عصاره‌ی فضائل ملت است،

باید این‌طور رئیس جمهور مملکت را "هو" کنند؟

این چه عصاره‌ی فضائلی است؟!

من جدا نگران شدم چه کار کنیم؟

علنی بگویم که

مجلس ظلم کرد و خلاف عدل کرد و گرفتار رذیلت شد؟!

از آقای لاریجانی و معاونانش، نواب رئیس گله دارم

دیروز وقتی دو دو کردند، آقای لاریجانی باید صحبت آقای رئیس جمهور را متوقف می کرد

و به جماعت اقلیتی که دو دو می کنند، حمله می کرد

اینها مجلس را جلوی مردم بی آبرو می کنند

اینها که دو دو می کنند از نظر تعداد اقلیت اند

این اقلیت را به مردم معرفی کنید

حریم دولت را حفظ کنید

بعد اشاره فرمودند:

قبلاً هم چند بار به آقای لاریجانی تذکر داده‌ام که نگذارید رابطه‌ی مجلس و دولت به تنش کشیده بشود

آقای لاریجانی و هیئت رئیسه مقصر این قضایا هستند

مخالفت با مسئولان عیب ندارد

دو نوع است:

منطقی و مثبت، یک روش آن است که بیایید نظر کارشناسی خود را بدهید و رد بکنید؛

نوع دوم آن، کینه‌جویانه است،

معلوم است می خواهد ناخن بزند

من آقای توکلی را به دیانت و انقلابی بودن قبول دارم،

خدا با شما اینطور سختگیری کند خوشتان می آید؟

(که در این‌جا تعریضی به آقای توکلی داشتند)

آقای توکلی ! انتقادهای شما از نوع دوم و کینه‌ جویانه است

(بعد، استیضاح آقای صالحی را مثال می‌زنند و به آقای توکلی انتقاد

  • ۹۴/۰۷/۰۳
  • سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی

احمد توکلی

احمدی نژاد

دولت اصلاحات

دولت نهم و دهم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی