ما راست قامتان جاودانه تاریخ خواهیم ماند ....

  • ۰
  • ۰

👈♦طرف اوایل سال 1357 با مدرک لیسانس رفته انگلیس ، به گفته خودش پاییز همان سال در مقطع کارشناسی ارشد ثبت نام کرده اما چند ماه بعدش با پیروزی انقلاب برگشته ایران .

✔بعد بدون این که دکترا داشته باشه 4 دوره با عنوان دکتری جامعه شناسی حقوقی از دانشگاه لندن !   ( اونم اول انقلاب که دکتری رو میزاشتی رو سنگ ، سنگ آب میشده ! ) در انتخابات مجلس شرکت کرده و نماینده مجلس شده ، 

👈♦بعد که قضیه  ... شده ، رفته در یک دانشگاه تازه تاسیس غیرانتقاعی که سال تاسیسش به 1372 بر میگرده برای مدرک دکتری ثبت نام کرده و سال 1377 مدرک دکتری بهش اعطا شده . 

👈♦اول میگفته از دانشگاه گلاسکو ( که سطح بالاست مثلا فکر کنید در حد دانشگاه تهران ) مدرکم گرفتم ، 

👈♦بعد معلوم شده دانشگاه گلاسکو معروفه نبوده ، بلکه کالدونین گلاسکو بوده ( مثلا یه چیز تو مایه های پیام نور واحد تهران جنوب بوده !)  :)

👈♦بعد تازه ماجرای این دکتر با کیفیت ما به این جا ختم نشده !

👈♦رفتن پیگیری کردن گفتن خب بریم تز این جناب دکتر ببینیم چی هست اصلا !

هرچی تلاش کردن و گشتن به طرز عجیبی نسخه فیزیکی و آنلاین این تز در دانشگاه مذکور و سایتش یافت نشده و دانشگاهشون گفته فعلا فقط میتونیم چکیده تز در اختیارتون بزاریم .


✔بعد رفتن چکیده تز این جناب دکتر بررسی کردن ، دیدن متاسفانه در این چکیده (که دیگر حداقل باید چند خطی  به قلم خودت باشد) متاسفانه از پدیده کپی پیست بدون ذکر منبع ! از کتاب یک بنده خدای دیگه ای استفاده شده . به قول انگلیسی ها در چکیده ، پدیده plagiarism یا سرقت علمی رخ داده  ...

👈♦ماجرا به اینجا ختم نشده و رفتن با دانشگاه صحبت کردن که آقا این جناب دکتر در اون سال هایی که در دانشگاه ثبت نام شده بوده ، کله گنده ی کشور بوده و عملا نمیتونسته که بیاد انگلیس سر کلاس ، مگه نه ؟! 

✔اون دانشگاهه هم گفته آره ! گفته ما فقط میتونیم حضور این جناب دکتر وقت ثبت نام ، دفاع و زمان مراسم فارغ التحصیلی تایید کنیم !


👈♦بعد تازه از این هم بگذریم که در توانایی تکلم به زبان انگلیسی از سوی این جناب دکتر که قاعدتا باید با زبان انگلیسی از تزش دفاع کرده باشد ، شبهات جدی وارد است ! جدیا !


👈♦بعد اونوقت با وجود یک چنین سوابق علمی درخشانی ، طرف اومده همه ی منتقدان و دلسوزان این کشور اعم از علما و استاتید دانشگاه و حتی تحصیلکردگان دانشگاه های داخلی به مراتب معتبر تر از کالدونین گلاسکو ... را به  بی سوادی متهم می کنه و به کنایه به سایر تحصلیکردگان کشور میگه :


👈♦" خیلی خوب است، همه دکتر شوند ! هرکس را می‌بینیم انگار دکترا دارد ! ... البته ما افتخار می‌کنیم که همه دارای مدرک دکتری باشند و تحقیق کرده باشند و مراحل علمی را طی کرده باشند اما آیا واقعا کیفیت لازم وجود دارد ؟ "


-------------

👈♦الان شما بگید به یک چنین انسان محترم ، باسواد و دکتری چی میشه گفت ؟!

✅✅اصلا موافقید برای شادی روح مرحوم کردان فاتحه ای بخوانیم ؟!





✔پینوشت :

❌من اصلا علاقه ای به انتشار این مطلب نداشتم . ولی وقتی دیدم ایشان انقدر با اعتماد به نفس درحال حمله به اعتبار دانش آموختگان این مملکت هستند و  کیفیت مدرک دکتری آن ها را زیر سوال می برند و از سواد و بی سوادی حرف می زنند ، مجبور شدم برای یاداوری بعضی مسایل ، این مطلب را منتشر کنم . اتفاقا خیلی خلاصه هم نوشتم و این ماجرا ابعاد بیشتری هم میتونه داشته باشه ! اینجا هم قصد کنکاش در این موضوع را هم ندارم این مطلب هم مطلب جدیدی نیست . در صورتی که دنبال آگاهی بیشتر ازسایر ابعاد ماجرا هستید ، میتوانید با یک جستجوی ساده در اینترنت خودتون به داده های لازم برسید. البته برای رسیدن به همه ی ابعاد ماجرایی که رسانه های مثلا مستقل بشدت تلاش کرده اند سانسورش کنند و یا بگونه ای ماسمالی اش کنند ، لازم است اندکی به جستجو و پژوهشتان عمق ببخشید .

منبع هایی هم که علی الحساب برای شروع میتونید بهشون سر بزنید :

1- سایت رسمی خود ایشون  و رزومه ای که از خود منتشر کرده اند .

2- سایت مجلس شورای اسلامی و سوابق نمایندگان ( که نشان می دهد ایشان در حالی که مدرک دکتری نداشته اند ، 4 دوره  با عنوان دکتر نماینده مجلس شده اند )

3- میتونید این صفحه ام ببینید https://plus.google.com/u/0/115390110799819536727/posts

4- گوگل هم که دیگه هست دیگه . لازمه که همشو توضیح بدم ؟ :)



 #کردان   #کردانایز   #باسوادها   #کالدونین_گلاسکو   #جک

  • ۹۴/۰۷/۱۷
  • سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی

حسن روحانی

مدرک تحصیلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی