ما راست قامتان جاودانه تاریخ خواهیم ماند ....

  • ۰
  • ۰

هاشمی رفسنجانی با انتشار توئیتری عکس احمدی نژاد در آغوش علامه مصباح یزدی به همراه عبارت «شهید مطهری هرگز نردبان ترقی جریان انحرافی نشد»، گذشته از تخریب همزمان احمدی نژاد و علامه مصباح یزدی، در واقع بازی جدیدی را پیش روی علامه مصباح قرار داد. 


اگر علامه مصباح یزدی همچنان بر سر وجود «جریان انحرافی»  با هاشمی رفسنجانی اتفاق نظر داشته و آنقدر از وجود چنین جریانی در دولتهای احمدی نژاد و نفوذ آن بر رئیس جمهور سابق، ناراحت و غضبناک باشند که همان رویۀ گذشته در دوران بعد از احمدی نژاد را ادامه داده و حاضر نباشند در برابر تهمت ها و هجمه های دروغین هاشمیسم مبنی بر بیشتر بودن خسارت هشت سالۀ دولتهای احمدی نژاد از دوران جنگ، غارت سرمایه های حاصل از نفت و یا عدم ایجاد هیچ اشتغالی برای جوانان، موضع گیری کرده و حداقل مانند رهبری از اعمال خوب دولت های نهم و دهم ولو تلویحی دفاع کنند، حقیقتاً بدان معنا است که پذیرفته اند نردبان ترقی کسی شده اند که هشت سال روزگار مردم را سیاه کرد و خسارت دولتهایش از هشت سال جنگ بیشتر بود.

بعبارتی همانطور که برای اهل بصیرت از ابتدا مشخص بود، روند تخریب احمدی نژاد هدفی بسیار بالاتر از نابودی احمدی نژاد را طی میکند که متأسفانه عده ای از آن غفلت کرده و رسماً در زمین هاشمی رفسنجانی بازی کردند. هدفی که قدر مسلّم به علامه مصباح ختم نخواهد شد و شخص رهبری و اصل ولایت فقیه را نشانه گرفته است.


مگر میشود احمدی نژاد هیچ کار مثبتی در طول هشت سال ریاست جمهوری اش انجام نداده باشد که مخالفانش در طیف نزدیک به رهبری و در خط امام و انقلاب حاضر نیستند حتی یک جمله از وی دفاع کنند ؟ اگر اینطور است تکلیف مردم با بیانات سراسر حقیقت و نه تعارف و تملق امام خامنه ای در آخرین دیدار با هیئت دولت دهم چه میشود؟ چرا دوست داران انقلاب حاضر نیستند از واضحات و بیّنات خدمات بی نظیر دولتهای احمدی نژاد که به اذعان رهبری سر دست گرفتن آرمانهای امام،ایستادگی برابر نظام سلطه، خدمت و تلاش شبانه روزی به مردم و غیره است دفاع کنند و با سکوت خود زمینی بی رقیب برای یکه تازی بدخواهان انقلاب و رهبری فراهم آورده اند ؟


آیا خدای ناکرده سکوت اختیار کرده اند تا از ظرفیت بدخواهان انقلاب برای زمین زدن احمدی نژاد و جریان انحرافی اش استفاده کنند و نمیدانند آخر این تخریب گریبان تمامی انقلاب و نظام را خواهد گرفت ؟


به نظر میرسد وقت آن فرا رسیده که دوست داران واقعی انقلاب تجدید نظری جدی در نحوۀ قضاوت و برخورد با احمدی نژاد و دولتهایش داشته و صراحتاً در این خصوص موضع گیری کنند تا مشخص شود که آیا همچنان که در وجود "جریان انحرافی" با هاشمی رفسنجانی اتفاق نظر دارند، در سایر موارد من جمله مقصر دانستن رهبری در دفاع از احمدی نژاد که مهمترین آن "نظر من به نظر آقای احمدی نژاد نزدیکتر است»، میباشد نیز با ایشان اتفاق نظر دارند یا خیر.


وقت آن رسیده که مخالفان انقلابی احمدی نژاد از روی این جملات رهبری صدبار نوشته و با صدای بلند تکرار کنند تا در خاطرشان بماند ملاک موافقت و مخالفت "صراط مستقیم حق است" نه "جریان انحرافی" ! و آیا کسانی که سکوت کرده اند و به خاطر جریان انحرافی حاضر به نابودی محمود احمدی نژاد به دست بدخواهان نظام و انقلاب و رهبری هستند میتوانند "انحراف احمدی نژاد" را با شاخص های ارائه شده از سوی رهبری تطبیق دهند ؟ 


امام خامنه ای در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری (89/6/25) :


«ملاک موافقت و مخالفت، صراط مستقیم حق است، اسلام است، تشرع است، تدین است، پایبندی به مبانی انقلاب است، پایبندی به آرزوهای امام و اهدافی است که امام ترسیم کردند؛ مقابلۀ با مستکبرین است، بدبین بودن به مستکبرین است. یعنی بدانیم که دشمن ما کیست. اینجور نباشد که ما با رفیق و برادر خودمان که مثلًا اینجا نشسته، بنا کنیم مخالفت، اما دلمان با آن مستکبر، با آن بیحیای مخالف همراه باشد، از او کمک بخواهیم، به او اعتماد کنیم»


  • ۹۴/۱۲/۲۳
  • سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی

آیت الله مصباح

جریان انحرافی

دولت نهم و دهم

هاشمی رفسنجانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی